/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Battlefield hakker på en underlig måde..~
Fra : Merrald
Vist : 333 gange
35 point
Dato : 23-05-03 00:39

Jeg har lige installeret Windows XP på min computer og regnede med at nu ville alle spil køre som en drøm. Men nu hakker Battlefield 1942 på en underlig måde, hvor det kører rent et sekund, hvorefter der følger et hak i grafikken. Og inklusiv introen. Jeg har installeret den nyeste driver fra Nvidia, men det løste ikke mit problem.
Hvordan får jeg det til at køre så "rent" som f.eks. på en netcafé?

Min maskine:
1600XP+
GeForce2 MX 400
512 DDR RAM

Håber der er en der kan hjælpe

Mvh Merrald
56 GB HD (Delt op 20GB+36GB)

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 23-05-03 00:43

Det kunne godt lyde som om at din pagefile måske ikke er stor nok? hvor meget fri plads har du på dine diske? Desuden er det altid en fordel at opdatere dine drivers til grafikkortet. download den nyeste fra: www.nvidida.com

Kommentar
Fra : permann

Dato : 23-05-03 07:14

Hej Merrald

Vi har prøvet det samme, og fandt ud af at det var vores indbyggede lydkort ac 97
der ikke var godt nok, så købte vi et seperat lydkort og det kørte
bare rigtigt godt

Venlig hilsen Permann

Kommentar
Fra : xor

Dato : 23-05-03 09:40

Slå autosave fra, den funktion æder alle resourcer i din comp.
Har en kammerat med samme problem. Det jeg gjorde var at slå den funktion fra samt at stoppe alle evt. TSR programmer som kørte.

/Xor ,->

Kommentar
Fra : Merrald

Dato : 23-05-03 17:49

Til Xor

Hvor er det der er autosave? I spillet eller....?
Og hvad er TSR programmer?

Mvh Merrald

Kommentar
Fra : xor

Dato : 23-05-03 21:37

Jeg er lige kommet i tanke om det ikke vare battlefield men american conquest.. Sorry huskede forkert.
Kan ikke komme på hvad der så kan forudsage dit lag i spillet.
TSR - Terminate Stay resistens --- Programmer som ligger i hukommelsen.. (antivirus, quicktime, diverse system overvågnings programmer osv....)

/Xor ,->

Kommentar
Fra : eposcorp

Dato : 01-06-03 14:49

Hvis du ikke har installeret den nyeste patch 1.31 så er det på tide for de har rettet mange bugs i den nye og mit køre bare der ud af nu, hvis det ikke er det kunne det godt være dít grafikkort det er jo ikke verdens hurtigste kan man sige

Kommentar
Fra : Merrald

Dato : 03-06-03 22:32

har installeret den nyeste patch.
Det underlige var at jeg var ude for nøjagtig det samme på en netcafé(Net-X i Roskilde), hvor det hakkede på den underlige på, specielt når man fløj en helikopter.
Og det er jo nogle temmelige hurtige maskiner de har....

Kommentar
Fra : 510

Dato : 05-08-03 12:10

Hejsa

Lige som Eposcorp skriver, tror jeg også at det er dit grafikkort der giver dig problemer...
Prøv kun og spille på servere med 24 mand max.. sæt detajler, opløsning, og lyd ned...Se om det hjælper..
Helt uden laggen får du det nok ikke med det grafikkort..

Mvh Jan