/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Reklame?
Fra : malmin
Vist : 598 gange
100 point
Dato : 10-10-11 19:44

Hvor står der at man ikke må reklamerer for en ting i sine indlæg, når man skriver noget på Kandu?

Jeg har sikkert ikke søgt nok, eller det rigtige sted - men synes ellers at Kandu kan præsterer mange reklamer selv

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-10-11 19:49

Der findes både skrevne og uskrevne love, at Kandu ikke er en reklameside hører til de uskrevne

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 10-10-11 19:53

Fra kom igang

Så er der den anden del af kandu.dk, det er spørgsmål / svar sektionen. Her kan du stille spørgsmål som andre brugere har mulighed for at svare på.

Hele konceptet bag kandu.dk er, at du får løst dine problemer hurtigst muligt.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 10-10-11 19:56

Der findes bare brugere - der hader et godt tip
eller en god hjemmeside.
Dog er hjemmesider ikke i stor kurs, hvis de kommer fra bruger selv.

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 10-10-11 20:14

hvad der er reklame eller ej, er vel et difinitions spørgsmål.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-10-11 20:16

Kandu har reklamer for at Kandu kan holdes frit for betaling. Det er gratis at bruge Kandu.

Så lad bare udbyderen tjene ved at bruge reklamer, det er OK med mig.

Han har jo udgifter ved at vedligeholde en server så vi kan bruge Kandu gratis.

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 10-10-11 20:52

olsen-50

Jeg kan ikke finde noget om at en bruger må/ikke må reklamerer i sine egne indlæg på Kandu.

Hvor præcis står det - jeg er nok lidt blind

granner01 Jeg er helt enig; Kandu må reklamerer så meget de vil, men nu tænkte jeg på de indlæg vi selv skriver. Der bliver jo altid et ramaskrig hvis nogen formaster sig til noget der minder om reklame.

Hvis folk reklamerer for noget der kunne give dem selv fortjeneste, eller deres venner/arbejdsgiver er det ikke ok - synes jeg. Men hvis nogen har erfaring med noget der har hjulpet dem i dagligdagen, med helbredet, med bilen o.s.v. så synes jeg det er godt at få disse oplysninger, da det kan være en god vejledning for andre der ønsker at prøve det det "reklameres" for.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 10-10-11 21:11

Citat
Hvor præcis står det - jeg er nok lidt blind
nej du er ikke blind, der står nemlig ingen steder at brugerne (os) ikke må reklamere, det er noget som nogle overKandubrugere har fundet på

Godkendelse af svar
Fra : malmin

Dato : 10-10-11 21:50

Tak for hjælpen o.v.n.

Det glæder mig at det er "lovligt" af fortælle om noget man selv er glad for at bruge.

Jeg synes nemlig alle undskylder, hvis de fortæller om noget der har gavnet dem og hvis de gør, kommer der straks et indlæg hvor der står: REKLAME!!

Mange hilsener malmin

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 10-10-11 22:46

Citat
det er noget som nogle overKandubrugere har fundet på

hehe, så rigtigt, så rigtigt. Der er ingen regler, men dejligt at det bliver bekræftiget - for det er dog en pestilens, at blive mødt med, når man gerne vil anbefale noget.