/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Power Point - Word .
Fra : jensegon
Vist : 665 gange
100 point
Dato : 10-10-11 19:32

Er der en sted på nettet man kan hente Power Point og Word gratis?

V H
Jens.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-10-11 19:34

Ja - men IKKE lovligt

Kommentar
Fra : peternielsen2

Dato : 10-10-11 19:36

Hvis du ikke vil hente det ulovligt eller købe det, kan du bruge openoffice. Det er gratis og kan ca. Det samme som microsoft office.

/peter

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 10-10-11 19:37

Ja men så hedder den openoffice eller libreoffice.
De kan begge snakke med og levere microsoft filer

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 10-10-11 20:05

Mener at MS har udgivet en SKRABET udgave af Words eller Works
som man kan hente gratis, men kan ikke finde et link
men mener linket gik til computerworld eller lignende
----
Ellers kan der hentes prøve udgaver hos MS

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-10-11 23:53

Du kan købe en Home and Student som indeholder Word, Powerpoint og Excel for en tusse.
http://www.microsoftstore.dk/shop/da-DK/Microsoft/Office-til-Hjemmet-og-Studiet-2010-%28Dansk%29

Powepoint og Word kan købes hver for sig, men koster 1400 pr stk.

Microsoft er stoppet med Works, som nu også er rent legetøj selv mod Open Office, men den skrabede version.....uden powerpoint..... som en anden omtalte findes her:
http://www.version2.dk/artikel/microsoft-skrotter-works-og-lancerer-gratis-skrabet-office-2010-12450

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 11-10-11 00:17
Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 11-10-11 18:54

Har du prøvet at skrive dine søgeord i Google - samt ordet "torrent" - så plejer der altid at være en fildeer der er villig til at dele det med dig. Men som sagt det må man ikke.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 11-10-11 23:55

Citat
Har du prøvet at skrive dine søgeord i Google - samt ordet "torrent" - så plejer der altid at være en fildeer der er villig til at dele det med dig. Men som sagt det må man ikke.

Han har sikkert ´lånt´ det andet steds fra.

Godkendelse af svar
Fra : jensegon

Dato : 14-10-11 13:50

Tak for svaret Eyvind.