/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ny allround bærbar
Fra : Fijala
Vist : 808 gange
500 point
Dato : 10-10-11 17:59

Har lovet min svoger at finde en bærbar pc med tilhørende docking station. Han har et tømmer firma og suser rund mellem arbejdspladserne.

Budget 5-6000,-
15,6" med mat skærm,
skal være med docking station (ikke USB)
Kræver ikke det helt store, (men efter min mening, men alligevel min 4 GB ram DDR3 )
Ellers alt hvad der kan proppes i.

Jeg har ledt, men når så jeg finder en jeg synes er pengene værd, så kan man ikke fåå en docking station der til. Så nu folkens specialister, nu er det jer der skal på banen.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 10-10-11 18:19

Under elektronik og tilbehør har Dell måske noget du kan bruge. dell.dk

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-10-11 18:21

grow, har du et link.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 10-10-11 19:08
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-10-11 19:30

har du set prisen, det ryger sgu noget op kan jeg se.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-10-11 19:36

Det vil det jo gøre uanset HVAD.....

Hvad er formålet med den ?????

Kommentar
Fra : grow

Dato : 10-10-11 20:35

Ja det er ikke billigt, men det var dig som spurgte efter docking
Må jeg spørge hvad han vil med den?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-10-11 20:43

Formålet er en pc til at tage med rundt på byggepladser, bestille varer, besvare lidt mail, ikke nogen super pc til redigering men mere sådan en til diverse. Og han vil have så han kan smide den direkte i docken når han kommer hjem så er den på netværket.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 10-10-11 20:53

Den kan da komme på netværket uden docking?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 10-10-11 21:23

Ok skære det lige ud i pap. Han vil gerne når han kommer hjem smide den i docking stationen for så har han den store skærm, den gode mus, og det gode tastatur. Han skal ikke rode med noget med printer, netværk og hvad ved jeg. Hjemmenetværket er lige ved hånden.
Det var jo ikke en ide om hvordan det skulle laves men en hjælp til køb af udstyr

Kommentar
Fra : grow

Dato : 10-10-11 21:31

Ok det er jeg helt med på. Men så han nok finde sig i at det kan blive mere end de 5-6.000,-

Kommentar
Fra : grow

Dato : 10-10-11 21:39

Uden at vil blande mig i din endelige løsning så kom jeg til at tænke på om du kender Dropbox?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-10-11 19:10

Dropbox bruger jeg selv både på job og privat, men hvorfor alle de svinke ærinder, når hele missionen går ud på at finde en god allround bærbar pc som kan det som jeg beskriver. Det er ikke mig selv der skal bruge den, men en anden ikke kyndig pc ekspert, der ønsker netop den løsning.
Har selv fundet dette.

http://www.dustin.dk/hp-probook-6560b-ci5-23-4gb-320-high-res-156-w7p/product/5010603627
http://www.dustin.dk/hp-2009-90w-docking-station/product/5010374257

Priserne er inkl. moms, emn den skal jo trækkes fra (det glemte jeg vist at sige i mit indlæg at prisen 5-6000 var uden moms.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-10-11 19:18

Jamen så er det da bare at købe - prisen passer jo.....

Accepteret svar
Fra : grow

Modtaget 500 point
Dato : 11-10-11 19:27

Fint link du selv fandt. Håber han bliver glad for den.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-10-11 19:36

Nu skal han selvfølgelig lige se linket først, for jeg tror den er ok.

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 11-10-11 19:36

Tak for svaret grow.