/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Film på powerpoint
Fra : anetteogjesper
Vist : 746 gange
50 point
Dato : 10-10-11 10:31

Hej

Jeg har lavet et fint dias show, som også fungerer perfekt. Dog vil jeg som en af dias gerne have lagt en film op. Det har jeg også gjort. Filmen og showet virker fint på den computer jeg lavet showet på, men når jeg brænder den ned på en CD og vil afspille den på en anden computer vises filmen ikke. Hvorfor og hvad skal jeg ændre?

Det er en (.mov) film.

Med venlig hilsen
Anette

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 10-10-11 11:07

Kan den anden pc afspille MOV filer

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 10-10-11 11:08

Ellers konverter filmen med dette
http://www.formatoz.com/download.html

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 10-10-11 11:54

Kan sagtens spille mov filer på computeren og jeg kan faktisk også sagtens spille diasshowet på den computeren, men kun hvis jeg sender den pr. mail, ikke hvis jeg spiller den fra stick eller fra CD...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 10-10-11 13:15

Kan ikke komme på andet end det er noget med sikkerhed
tillad aktivt indhold
http://www.gratisimage.dk/image-5141_4E92D931.jpg

Kommer der ikke fejlkode/ boks, nå du klikker på filen

Accepteret svar
Fra : jeanettesmor

Modtaget 50 point
Dato : 23-10-11 09:54

Jeg havde selv det problem engang.

Såvidt jeg husker blev det løst ved, at alle filerne, også film/lydfilerne, blev samlet i een mappe, diasshowet lavet ud fra den mappe, (fordi det er vigtigt at stien til filerne stemmer overens)
det færdige diasshow placeret i samme mappe og til sidst blev den, altså hele mappen, brændt på skive.

Godkendelse af svar
Fra : anetteogjesper

Dato : 30-03-12 15:30

Tak for svaret jeanettesmor.