|
| Kommentar Fra : stone47 |
Dato : 10-10-11 08:44 |
|
Hej Erling
Jeg har en del bøwl som ligner dette.
Siemens gigaset og Ip telefoni fra Waoo (profiber). Jeg resetter det hele og registrerer rørene, til basen. Ringer til detfra mobil alt virker. Eter en tid ringer telefonen, men der er ingen at høre. Til tider får jeg at vide at jeg har været til at høre i den anden ende. Jeg kan ikke se routeren har nogen problemer, masser af calls registreret få missede calls. Jeg må tro det er nettet der har et problem. Jeg har gennen tiden prøvet at få dem til at lave vis nr. men det er ikke lykkedes for dem. jeg er blevet ringet op og fået at vide at nu virker det, men nej. Routeren viser intet nr. i listerne for indkommende calls. Dette er med garanti en fejl i waoo serveren. Men det er umuligt at ringe til nogen der forstår dette, dem der tager telefonen(efter lang tids venten) har ikke den viden der skal til for at forstå problemet. Skriver man, svarer de ikke. Selv har jeg en god IP uddannelse bag mig.
Det er lige før man ønsker sig en gammeldags telefoncentral tilbage, selv om jeg mener at lys er sagen. Jeg vil prøve at sende dem en mail igen med vores problemer, det er synd at et ellers godt net skal lide under denne mangel på vidende teknikere.
hilsen Steen
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|