/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
problemer med nogle sider
Fra : loberg
Vist : 779 gange
500 point
Dato : 08-10-11 17:52

Hej.
Har lige købt ny pc med windows 7.Nu er det sådan at jeg ikke kan gå ind på forskellige hjemmesider bl.a min gmail og facebook. Men andre kan jeg godt gå ind på . hvad er problemet ?

Kommentar
Fra : xou

Dato : 08-10-11 18:41

prøv med firefox: http://www.mozilla.org/da/firefox/new/
elleres lyder det mistænkeligt noget ved din internet forbildelse - prøv at ressette din router

Kommentar
Fra : loberg

Dato : 08-10-11 18:47

firefox kan man godt bruge net bank ? jeg har ressette ruter. kan det være noget med internet explore og 64 bit ?

Kommentar
Fra : xou

Dato : 08-10-11 18:55

køre selv windows 7 og 64 bit hvad er det for nogle sider !
og netbank ingen problemmer med firefox bare du har java indstalleret.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 08-10-11 18:58

facebook.com og www.gmail.com ingen problemmer her,med 64 bit explorer

Kommentar
Fra : xou

Dato : 08-10-11 18:59

du har osse en 32 bit explorer på din pc under start-programmer øverts oppe

Kommentar
Fra : xou

Dato : 08-10-11 19:05

du kan jo prøve om der er svar fra en af siderne ved at pinge den - sådan her:
skriv i kør (winodws tast + r) cmd (åbner command progrt) i den skriver du
ping www.facebook.com
der skal være 100 % svar 4 pakker sendt 4 modtaget ingen tabt.

Kommentar
Fra : loberg

Dato : 08-10-11 19:27

Det er når jeg klikker på explore 64 bit at den har problemer med bl.a min gmail. Den bliver ved med at køre uden den viser noget. Når jeg så finder en anden måde at komme på nettet på i mine programmer kan jeg godt komme in på min gmail

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-10-11 19:31

Du skal ikke bruge IE 64bit, brug kun den "normale"

Kommentar
Fra : loberg

Dato : 08-10-11 19:33

tror jeg har slettet den . Hvordan får jeg en ny ?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 08-10-11 19:42

Åbn Stifinder og naviger til mappen, Programmer - Internet Explorer, højreklik på iexplore.exe og opret en genvej på Skrivebordet med Send til...

Godkendelse af svar
Fra : loberg

Dato : 08-10-11 21:01

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-10-11 21:05

var så lidt