/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Word, ændrnger på en side uden de andre?
Fra : Toby14dk
Vist : 742 gange
177 point
Dato : 08-10-11 13:31

Hej Kandu.

Jeg sidder med et 16 sider langt dokument, hvor jeg ønsker den ene side skal være med grøn baggrund uden at det påvirker de følgende sider.
Hvordan indstiller man word til at de ændringer man laver kun påvirker den side man arbejder med?
Har Office 2010, Win 7 64bit ultimate.

Og er det muligt, hvis man ex. har en forside at sørge for at sidehovede og fod ikke er på forsiden med kun de øvrige sider?

/Tobias.

Accepteret svar
Fra : Footprint

Modtaget 187 point
Dato : 08-10-11 14:10

Prøv at indsætte sektionsskifte for næste side, så plejer man at kunne ændre formateringen i den sektion man står i uden at have indflydelse på resten af dokumentet

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 08-10-11 15:43

* Footprint
Det er ikke skriften jeg vil han til at være undret men baggrundsfarven der ikke må følge med på de øvrige sider.

Eller tænkte du på sidefoden?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-10-11 18:02

Du kan markere hele siden og så skifte baggrundside.

Godkendelse af svar
Fra : Toby14dk

Dato : 21-04-12 15:45

Tak for svaret Footprint.