/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Hvordan sletter jeg gemte koder?
Fra : Birgitte32
Vist : 857 gange
100 point
Dato : 08-10-11 09:38

Jeg bruger både Firefox og IE, og har brug for at slette, sådan at man ikke kan se, når jeg fx logger ind på Facebook, hvilke email adresser, jeg har haft logget ind med. Når jeg højreklikker i feltet, hvor man skal skrive sin email adresse, kommer der en lang liste over gemte email adresser. Jeg har slettet historik, cookies mm, men det bliver ved med at være der. Det virker i IE, men kan ikke få den til det i Firefox ..

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-10-11 09:45

Har du været i Menuen Funktioner > Ryd nylig historik, klik på Detaljer så den folder ud,
vælg Formular og søgehistorik, og det du ellers vil slette

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-10-11 09:48

Du kan også klikke i feltet hvor email adr er og så holde mus over en adr og trykke på DEL tasten

Kommentar
Fra : Birgitte32

Dato : 08-10-11 10:01

Har prøvet begge dele, men de er der stadig, når jeg logger ind .. også efter genstart.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 08-10-11 10:15

Prøv Menuen Funktioner > Indstillinger, klik på Sikkerhed, klik på Gemte adgangskoder,
her kan du fjerne dem du ikke ønsker...

Godkendelse af svar
Fra : Birgitte32

Dato : 08-10-11 10:50

Det ser ud til at virke ... Tak

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-10-11 11:19

Velbekomme