/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
DATAKABEL...
Fra : meistrup
Vist : 455 gange
50 point
Dato : 22-05-03 22:05

Jeg tror snart at jeg køber et datakabel...
Men jeg har lige et spørgsmål først...
Hvis man køber et datakabel dur´det så til alle nokia telefoner??

Kommentar
Fra : PSX

Dato : 22-05-03 22:14

nej det virker kun til nogel nokia telefoner så sørg for at få det rigtig datakabel så sprøg for du købe datakabel om det virker det din telefon

Kommentar
Fra : wmg

Dato : 22-05-03 22:15

Nej. Der er forskellige slags, men nogle af dem kan bruges til flere modeller. Eks. et kabel til en 6210 passer også til f.eks 7110, men ikke til visse andre nokia´er...

Kommentar
Fra : soll

Dato : 22-05-03 23:40

man kan godt få en pakke der passer til stort set alle nokiare men det er lidt dyre men så skal du heller ikke nøjes med at holde dig til den ene model hvis du vil købe ny eller hjælpe vennerne.

http://www.drmobile.org/sv/dept_75.html

her er der et lille udvalg... håber det er hvad du søger.

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 23-05-03 08:16
Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 23-05-03 12:22

Husk og se efter om du har en ledig com-port/usb-port

Kommentar
Fra : meistrup

Dato : 23-05-03 14:01

OK...
Hvis jeg nu skal købe et til en Nokia 3310...
Hvor er det så billigst??
Og er der nogen butikker andet end onliness shoppe der sælger dem??

Accepteret svar
Fra : soll

Modtaget 50 point
Dato : 23-05-03 14:19

det er meget nemt at handle hos thansen det kan også gøres i deres foretninger måske er der en i nærheden af hvor du bor.

http://www.thansen.dk/shop.asp?c=144150313&n=0

Kommentar
Fra : meistrup

Dato : 23-05-03 14:45

Hvad koster det hos thansen???
Kan ikke finde det noget steder...

Kommentar
Fra : soll

Dato : 23-05-03 14:49
Kommentar
Fra : soll

Dato : 23-05-03 14:51

jeg skal lige sige at det passer til nokia 3310/3330/3410 og det kan låse dem op og det kan skirte ringetoner og billed beskeder i dem samt rediger tlf.bog

jeg bruger selv et fra thansen og det virker fint.

Godkendelse af svar
Fra : meistrup

Dato : 23-05-03 15:32

Tak for svaret soll.

Kommentar
Fra : Daniel2000

Dato : 23-05-03 16:17

nej det gør ej hilsen daniel

Kommentar
Fra : soll

Dato : 23-05-03 16:22

hej DANIEL2000 hvad er det du siger nej til hvis det er mit svar kan jeg kun sige at det er bare om at finde det rigtige software så virker det.

det gør det da her.

hilsen søren.

Kommentar
Fra : m_ytz

Dato : 26-05-03 16:47

Jeg har lige været rundt på nettet og kigget efter sådan et kabel til nokia tlf og det sted der var billidst var på www.modify.dk

Kommentar
Fra : meistrup

Dato : 28-05-03 14:40

Nu har jeg været ude at købe et...
Men så når jeg skal ha gratis logoer sendt fra Logomanager så kommer der en boks op hvor jeg skal skrive et nummer og vælge om det skal være screensaver..
hvad skal jeg vælge der??