/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Gratis blinkende sms...
Fra : meistrup
Vist : 331 gange
100 point
Dato : 22-05-03 21:57

I kender vel godt de der SMS'er der blinker...

Det er dem jeg gerne vil have en hjemmeside eller et tip på hvordan man kan få dem gratis...
Det skal lige siges at jeg intet datakabel har....

Håber i kan svare..
Hilsen Lasse

PS. DET SKAL VÆRE GRATIS; OG SKAL VIRKE!!!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-03 22:29
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-03 22:31
Kommentar
Fra : meistrup

Dato : 23-05-03 13:06

Jeg sagde det skulle være gratis....
Ikke sådan noget med 2,- kroner per besked...
Jeg kan heller ikke finde det inde på http://www.freestuffshare.dk/mobil.phtml
Kan i ikke gi mig helt URL??

OG DET SKAL VÆRE GRATIS!!

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 23-05-03 15:38

Ja det hedder flash sms.. Chek www.nok-forums.co.uk der har de vist flere programmer og man kan vist også sende fra siden.. Hyg jer.. :=)

Kommentar
Fra : Telmore

Dato : 24-05-03 17:10

Hallo tag det dog seriøst man!!!! GRATIS GRATIS GRATIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!