/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Royal Copenhagen krus
Fra : supermusen
Vist : 479 gange
100 point
Dato : 06-10-11 19:50

Hejsa allesammen,
Jeg har sådanne krus:
http://royaldesign.dk/viewitem.aspx?ID=13881

Jeg kunne godt tænke mig at købe silikonedelen i andre farver, så jeg kan skifte imellem dem.
Men kan man købe dem løst? Og hvor kan man det?
Jeg kan selvfølgelig forhøre mig i en butik, men jeg vil helst finde svaret på nettet, og det håber jeg I kan hjælpe mig med??

Hilsen
Supermusen

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 06-10-11 20:31

Når det ikke engang kan købes som "reservedel" på Royal's egen side, så tror jeg du får meget svært ved at finde det

http://royaldesign.dk/viewitem.aspx?ID=13879

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 06-10-11 21:01

Jeg har sjovt nok også sådanne krus, og jeg tror heller ikke, man kan købe silikonedelen løst
Hvis du en dag finder ud af, at det kan man godt, så vil jeg gerne vide det
Det kunne da være ganske smart at kunne skifte farve uden at skulle købe nye krus, og nu er der endda mange nye og flotte farver.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-10-11 21:06

Slå jer da sammen og "byt" indbyrdes.......

Godkendelse af svar
Fra : supermusen

Dato : 07-10-11 07:59

Hej Nordsted,
du har sikkert ret - desværre! Øv!
Knuz fra
Supermusen