/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Giro d'Jylland
Fra : Cimbombom
Vist : 977 gange
20 point
Dato : 05-10-11 22:41

ja så kommer giroen til Jylland

3 etaper skal køres rundt om Herning og Horsens.

det må være en større succes at Giroen kommer til Jylland, end at københavnerne fik vm i cykling.
pga. store ryttere som Contador og Iban Basso har vundet Giroen men de har ikke vundet VM.

der må være meget logistisk arbejde der skal udføres, som at finde hoteller til cykkel holdene, afspærre vejene osv. men mon ik at arrangørerne kan klare det så det bliver et rigtigt godt løb på de danske landeveje.

tror i at vinderen af dette års giro som er contador stiller op til næste års giro..
og tror i at de 3første etaper der skal køres i jylland bliver til en succes..

jeg tror det bliver rigtig godt, glæder mig allerede til det starter.

( http://www.dr.dk/NETTV/Update/Forside.htm?video={a815e9a9-3354-4e03-9cbd-c687336f782e} )

Accepteret svar
Fra : karenD

Modtaget 20 point
Dato : 06-10-11 14:31

Hej Cimbombom.

Ja, det bliver spændende, at vi jyder også får lov at se et stort cykelløb
Jeg skal i hvert fald til Herning og mærke suset, når de drøner forbi...

Jeg mener at have hørt, at Contador ikke stiller op i Giroen i 2012, men kun i Touren og Vueltaen.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 06-10-11 22:06

Citat
For min skyld _ kan de starte på Nordpolen, se´r ikke sport.
Spild af kræfter...
Hvem vandt foresten dette År´s - Amputeredes kapgang?

Men kan lille DK tjene lidt penge på det = helt fint.
Men sikke mange der vil kunne køre med gassen i bund, den dag
når Policen er andet steds henne, for at holde rede på et par cyklister..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-10-11 15:18

Citat
når Policen er andet steds henne, for at holde rede på et par cyklister..

Nomore, du må hellere opføre dig pænt, for det er få betjente der er med på den opgave da den i størst muligt omfang bliver udført af Hjemmeværnet og Cyklistforbundet

Godkendelse af svar
Fra : Cimbombom

Dato : 07-10-11 22:13

Tak for svaret karenD.

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 08-10-11 21:51

Velbekom...