/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
min Pc snakker
Fra : thoustrup
Vist : 521 gange
100 point
Dato : 05-10-11 22:21

Min pc er begyndt at snakke vildt, når jeg åbner en hjemmeside, den siger noget med at jeg skal noget med cookies, men den taler med flere stemmer oveni hinanden, så det er virkelig svært at forstå, det er en skam at jeg ikke kan ligge en lyd fil op her, men hvis der er nogen her der er på Facebook, så har jeg et link til min film om problemet her:

https://www.facebook.com/#!/photo.php?v=2473927927031

hvad fejler min pc, og hvad gør jeg ved det?

mvh
Steen Thoustrup

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 05-10-11 23:14

tror du er kommet til at starte windows oplæser
tryk WIN + u og se hvordan oplæserikonet ser ud
find nu oplæser nede ved uret og afslut den

Kommentar
Fra : muffe_dk

Dato : 11-11-11 14:44

Kan også være en god ide at nulstille Internet Explorer helt. Det gøres ved at gå i Funktioner > Internetindstillinger > fanen Avanceret > Tryk på knappen "Nulstil..." > sæt et hak i slet personlige indstillinger. Luk herefter Internet Explorer og start den op igen.

Det burde rette dine cookie fejl.. den med talen lugter langt væk af tekst-til-tale funktionen som EXTERMINATOR nævner.

Annuller spørgsmålet
Fra : thoustrup

Dato : 01-06-12 22:25

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål