/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Hopper den også på krykker herinde ?
Fra : piaskov
Vist : 1156 gange
25 point
Dato : 05-10-11 18:24

Fiser du i sengen ??
Hvis ikke denne her historie får dig til at få ondt i maven af grin, er du så HELT sikker på at du er i live ??
Dette er historien om et lykkelig par, som havde været gift i nogle år.
Det eneste der skabte kurre på tråden, var at manden havde den dårlige vane at fise højlydt hver morgen når han vågnede.
Lyden vækkede konen og lugten ofte så slem at hun fik tårer i øjnene o.........g............... ...gispede efter vejret.
Hver morgen tiggede hun ham om at stoppe med at presse dem sådan ud, for det var ganske ulækkert og måske ville han en dag, ende med at presse sine indvolde ud.
Hans svar var altid det samme.. At det var ganske naturligt at lukke luft ud.
Årene gik og han fortsatte med at blæse den ene fis ud efter den anden.
Så en juleaften lige over middag, hvor konen stod og var ved at klargøre kalkunen til om aftenen mens hendes mand fik sig en middags lur, stod hun og kikkede på hjerte, lever, hals, og anden indmad som hun lige havde taget ud af kalkunen og hun fik en lidt ondskabsfuld ide.
Hun tog skålen og listede oven på ind i soveværelset, hvor hun ganske stille løftede på hans dyne. Trak forsigtig ned i elastikkanten på hans underbukser og hældte indholdet af indvolde og andet godt fra skålen ned i dem.
Efter et stykke tid, hørte hun sin mand vågne med hans sædvanlige trompeteren som i dag dog blev afløst af et skrig der kunne vække selv en død.
Derefter lød der løbende fodtrin da han drønede ud på badeværelset.
Konen faldt ned af køkken stolen af grin mens tårene løb ..
Endelig efter alle disse år, havde hun fået skovlen under ham.
Ca. 20 minutter senere, da hun næsten havde fået kontrol over sig selv igen, kom hendes mand ned af trappen, stadig i sine blodige underbukser, med et udtryk af rædsel malet over ansigtet.
Hun bed sig i læben og undertrykte en latter før hun omsorgsfuldt spurgte ham om hvad der var i vejen.
Han svarede:” Skat, du havde ret .. Alle disse år advarede du mig og jeg lyttede ikke til dig!”
Hvad mener du? spurgte hun. Jo .. Altså .. Du advarede mig altid om at en dag ville jeg fise mine indvolde ud og i dag var det godt nok lige ved at lykkedes....
Men ved Guds hjælp, vaseline og to fingre, tror jeg faktisk at jeg fik det meste tilbage ind igen )))

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 05-10-11 18:50

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 05-10-11 18:55

Øh... pia... ikke for at være negativ.... men jeg HAR set dem lidt mere kunstnerisk anlagte.

Jeg synes den er lidt klam. 2 ** Lidt for latrinær.

Meen,måske bare ikke min "smag".

M.

Accepteret svar
Fra : Klatterup

Modtaget 35 point
Dato : 05-10-11 18:57

Så skal i få en historie fra det virkelige liv.

Min mand havde kunstige tænder både øverst og nederst, men brugte ikke understellet, de sad løst sagde han.

Min mand kom hjem skide fuld og halvt bevidstløs osv. Hev overbisserne ind under sengen, og sov som en sten.

Her stod jeg og undrede mig - tænkte lidt og kom så ned på alle 4 - ind under sengen og hente overbisserne ud, derefter hen i komodeskuffen og hente understellet og kyle det ind under sengen, og overbisserne ned i komodeskuffen.

Så nu var det bare at vente til manden vågnede.

Han krøb (stadig halvt bevidstløs) ind under sengen, fandt bisserne og stoppede dem i munden, men ak de passede ikke - så ud og vende dem lidt og påèn igen, de passede stadig ikke, dette gentog sig 4 gange inden det gik op for staklen at underbisser nu en gang ikke kan placeres i overmunden.

Behøver jeg at fortælle, at jeg var fulstændig væk af grin.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-10-11 19:40

Ikke på krykker her da jeg aldrig har hørt den

Den her har jeg gemt længe på:

De lignede hinanden på en prik tvillingerne Per og Poul.
Per var gift.
Poul var den stolte ejer af en forfalden gammel båd.

Skæbnen ville, at den samme dag, som Pers kone døde, sank Pouls båd også.

Et par dage efter mødte Poul en sød gammel dame på gaden.

Hun sagde: "Jeg er ked af at høre om din kærestes død" i den tro, at det var Per, hun talte med.

Poul svarede: "Nej, jeg er da overhovedet ikke ked af det. Hun var en gammel rådden flodpram, hun stank af døde fisk. Hver gang jeg var i hende, blev hun vådere indeni. Og hullet blev større, hver gang jeg brugte hende.
Det der tog livet af hende var fire læger, der spurgte om de måtte leje hende.
Jeg sagde ellers, at hun ikke var god, men de ville prøve hende alligevel.
Resultatet var, at de alle fire ville op i hende på én gang, og det blev for meget, hun flækkede..."

Før Poul nåede at slutte, var den gamle dame for længst besvimet...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-10-11 20:15

@Klatterup.
Hvor er du ond

P.S. jeg kunne ha' fundet på det samme.

Luffe...den hopper heller ik' på krykker...har aldrig hørt den før

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-10-11 20:27

ÅÅÅHHHHHHH Pia

Hvor har jeg grinet, og måske skal jeg gøre det samme som konen.

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 05-10-11 21:26

Jeg ved ikke om man må copy/paste et indlæg fra et andet stede. Så jeg smækker link ind i stedet. ;)
Men den her klukker jeg stadig af.

http://www.totaltiorden.dk/vittigheder/viewjoke.php/3716/JokeDate

Jeg har et flip med -Hvor mange XXXX skal der til for at skifte en pære?`
Hy, hy.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-10-11 09:42

nosunshine5 > er du sikker på det ikke er Kandu der tales om.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-10-11 13:01

Citat
er du sikker på det ikke er Kandu der tales om.

Ja man ka' blive i tvivl Eyvind.

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 06-10-11 20:40

Tak for svaret Klatterup.
Din stakkels mand skulle næsten ha' de point...man det jeg jo ik' gi' ham