/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Smileys på Kandu.dk ???
Fra : Jon
Vist : 570 gange
100 point
Dato : 22-05-03 21:18

Er der nogle brugere eller Kandu.dk selv der kan liste alle de smileys der findes på kandu.dk ???

helst nogen med en rigtig list med ALLE sammen, helst liste sådan så man kan se hvad koden er ( fx. : - ) = )

Er bare lidt nysgerrig, og kunne godt tænke mig at finde nogle nye smileyer !

Jon :0))

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 110 point
Dato : 22-05-03 21:20

Hej Jon

Det kan jeg hurtigt kig her:

http://www.kandu.dk/dk/faq.asp

eller klik øverst i venstre hjørne under "kom godt igang"

mvh srhansen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-03 21:20

Den findes under Kom godt i gang oppe til højre

Kommentar
Fra : kjeldgaard

Dato : 22-05-03 21:22

Hej Jon,

sjovt nok har jeg lige tænkt den samme tanke, så fint ini´tiv! Måske man bare skal gå i gang med nogle forskellige muligheder og så se hvad der kommer ud af det........ prøver lige: :-/ ;-( :-#

Så - nu blir det spændende!!!

mvh kjeldgaard

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 22-05-03 21:22

Iøvrigt er Maria fra teamet bag Kandu.dk måske interesseret i tilføje din smiley, hvis du går med planer om at lave nogle nye spændene nogle

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : Jon

Dato : 22-05-03 21:45

Tak for svaret srhansen, du var den der svarede først (ellers meget tæt løb ) så du får pointne...

Det er rart at kunne lave nogle fede smileys

Jeg skride i seng, sov godt alle sammen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 22-05-03 21:50

Til Jon, glad for at kunne hjælpe

Til CLAN, ked af jeg ikke kunne dele med dig
Selv om det ER venstre hjørne og ikke højre hjørne lol........

mvh srhansen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-03 21:53

Hejsa srhansen Fair nok... du kom jo først oggg jeps venstre ikke højre - min fejl