/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
Ridning - hvor gik du.
Fra : Tak_for_hjælpen
Vist : 921 gange
100 point
Dato : 03-10-11 21:13

Min datter vil gerne gå til ridning, men det skal være et sted hvor man også lærer at ride. Hun er 8 år.

Riddeskolen skal ligge i "Stor København" jaja det hedder det ikke mere, men det passer meget godt med hvor vi søger.

Jeg kunne sikker godt google og finde rideskoler det er også gjort, men det jeg er intresset i er hvor gik du til ridning henne inden for det sidste årstid og det var godt fordi eller skidt fordi.

Jeg vil vide hvorfor du var glad eller ked af sted og om man lærte at ride.

Kommentar
Fra : Nyx-x

Dato : 03-10-11 21:28

Denne er måske nok lige lidt langt ude for jeres rækkevide.

Men jeg gik på rideskolen i Karlslunde.
Det var et godt sted. der var styr på dyrene og pladsforholdene i orden. Det var muligt at beridderen tog holdet med ud og red i området. Når det var vejret til det.

Jeg kan stadig huske de ture vi tog der. Det var skønt at komme ud og ride rigtigt. Hvis man kan sige det. Da det var op og ned af bakker og i forskellgit terræn. Det var selvfølgelig ikk de u-rutineret der bare blev sparket af sted.

Der var også muligheder for at tage de der ridemærker og være med til stævner eller se på de stævner der bliver afholdt der. Da stedet er stort nok, til at huse stævner af en tungere kaliber.

Jeg får lyst til at ride igen. Desvære bor jeg ikke i nærheden. Men måske kan jeg finde et andet sted har.
http://www.teammila.dk/
De har sørme fået hjemmeside og tusiner billeder at se på.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-10-11 21:40

Hejsa.
Vores familie har brugt denne i kastrup.
Kastrup-Tårnby rideklub
Ugandavej 13-21
2770 Kastrup

Tlf.: 32 53 10 34

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 50 point
Dato : 04-10-11 22:27

Og mit barnebarn gik til ridning på Albertslund rideskole.

Og hun var meget glad for det.

http://ridecenter.albertslund.dk/Rideskole.aspx

Godkendelse af svar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 18-10-11 09:02

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-10-11 12:31

Selv tak du.