/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Bolle Andersen i Alstrup
Fra : agerlund
Vist : 1108 gange
120 point
Dato : 22-05-03 21:02

Jeg søger Smed Bolle Andersen født ca. 1711 Hvor ????. døde 1765 Alstrup,Hjørring amt.
Gift 1737 Saltum med Anne Christendatter født ca. 1713 Hvor ????. død 1783 V.Hjermitslev
Er der nogle der har kendskab til disse personer, vil jeg blive meget glad.

Med venlig hilsen
Grete Skatka

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 22-05-03 21:49

Undskyld men din overskrift

Kommentar
Fra : agerlund

Dato : 22-05-03 21:52

Jeg beklager meget, men sådan hedder han

Grete

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 22-05-03 22:21

kanon navn og overskrift......

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-05-03 18:58

Modigt at fortsætte,
med den titel og disse indledende kommentarer.

Næsten som én jeg husker omtalt, med dørskilt Gunnar E Hansen,
(sig det ikke alt for hurtigt).

Sorry Svend,
og spørgsmålet skulle jo gerne behandles seriøst.

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 27-05-03 19:10

En mulighed?
http://medlem.spray.se/birgerha3/Skifteprotokoller/Hvidstedgaard.htm
søg efter Bolle.

Nej det var ikke alligevel, for han er formentlig født omkring 1660: http://home.worldonline.dk/skusanne/Datas/per00227.htm#5

Men på det første link er der flere Anders Bollesen og Bolle Andersen og Hjermitslev, så måske skal du se mere på det?

Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 27-05-03 19:15

Hej igen!
Der er faktisk flere skifter fra den kant:
http://medlem.spray.se/birgerha3/godsskifter.htm

Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : agerlund

Dato : 27-05-03 21:56

Hej Jeannie.
Tak skal du have.Det vil jeg prøve

Hilsen Grete

Kommentar
Fra : isch

Dato : 02-06-03 09:41

Hej Grete.
Jeg har i min slægt Bolle Andersen født 1666 og hans barnebarn med samme navn, født 1736.
De bor i Serritslev, og jeg kan ikke se nogen forbindelse til din Bolle i Ingstrup. Hvis du finder en sådan vil jeg være meget interesseret.
Hilsen Ingrid.
Min hjemmeside:
http://ingrid_schmidt.tripod.com/index.htm

Kommentar
Fra : isch

Dato : 02-06-03 09:44

Undskyld. Der står ikke Ingstrup, men Alstrup. Ingrid.

Kommentar
Fra : agerlund

Dato : 02-06-03 12:33

Hej Ingrid.
Jeg har tidligere været inde på din hjemmeside, for at se om det passede sammen.
Og har ikke kunne finde nogen forbindelse. Desværre

Hilsen Grete

Annuller spørgsmålet
Fra : agerlund

Dato : 13-12-06 22:00

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål