/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
SKYPE
Fra : Strandkro
Vist : 2873 gange
40 point
Dato : 03-10-11 14:24

Hvordan kan man komme i kontakt med skype kundeservice ? (DANSK SPROG)
Hvad er e-mail adresse til SKYPE ?
Eller hvor kan man klage i SKYPE (regnskabsafdeling)

(De trækker bare løs fra min VISA konto og det kan banken ikke forhindre det fordi jeg indgik aftale
med SKYPE i nettet !)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-10-11 14:28

Citat
De trækker bare løs fra min VISA konto og det kan banken ikke forhindre det fordi jeg indgik aftale
med SKYPE i nettet !)

VRØVL. Spær kontoen

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 03-10-11 14:39

Selvfølgelig kan du stoppe visa/dankortet, Det eneste du risikerer er at skybe lukker deres tjeneste!
Du ringer til din bank og beder dem lukke dit kort for alle betalinger og det gør de med samme!
Der vil så gå et par uger hvor du ikke har dan/visakort og der må du tage turen ned til banken hvis du skal bruge penge! betaler du over pbs kan du til enhver tid lukke for enkelte eller flere aftaler som det passer dig - alt andet er vrøvl!
Du tilbyder bare din bank at du kontakter:"Pengeinstitutankenævnet, Østerbrogade 62 4.sal, 2100 København Ø (tlf. 35436333),
http://www.juraeksperten.dk/stadig_flere_muligheder_for_at_klage.html
2) Er du utilfredshed med din bank eller sparekasse, kan du få sagen behandlet af
Pengeinstitutankenævnet, Østerbrogade 62 4.sal, 2100 København Ø (tlf. 35436333), og det kan du læse mere om på www.pengeinstitutankenaevnet.dk.
mvh,
MV2

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 03-10-11 14:50

Jeg vil undgå at spære kontoen - så jeg spurgte banken om at hvorvidt jeg kunne slutte hævningen fra SKYPE ! - Deres svar var - at det kunne de ikke - men rådede til det sammen som jer at SPÆRE kontoen. DET FIK JEG GJORT men - jeg vil klage til SKYPE fordi de har trukket hver anden dag fra min konto det samme beløb hvergang som de kun skulle have trukket 1x hver måned.

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 03-10-11 15:32

Er det nogen som kender den e-mail adresse til SKYPE hvor men kan sende en klage ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-10-11 15:35

Citat
jeg vil klage til SKYPE fordi de har trukket hver anden dag fra min konto det samme beløb hvergang som de kun skulle have trukket 1x hver måned.

Det kan du godt glemme....

Skype foretager sig INTET manuelt - det er altsammen noget du skal regulere over din brugerkonto (der kan du også stoppe aut. betaling)....

HELE systemet kører mere eller mindre pr. automatik....

Den support der findes er KUN pr. mail og KUN vedr. softwaren......

ALLE andre henvendelser besvares "måske" og KUN "måske"

PS....

Du må jo have et ENORMT tilgodehavende så du kan ringe GRATIS de næste 10 år hvis de har trukket 15 gange det beløb de skulle - de må jo stå på din konto....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-10-11 15:37

support.skype.com.

http://support.qik.com

Det er de muligheder du har - ikke nogen emailadresser

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-10-11 15:38

www.support.skype.com

Den første smuttede vist

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-10-11 15:42

Hmmm...

Den virker kun hvis du er logget ind....

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 03-10-11 15:48

https://support.skype.com/en-us/support_request?

det ser ud til, at det er den eneste vej du kan komme i kontakt med dem.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 40 point
Dato : 03-10-11 16:26

Nu er Skype ejet af Microsoft, så den vej kan man gå. Klag til Microsoft i Danmark. Og se så hvad de siger.

http://www.microsoft.com/danmark/om/default.aspx

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 04-10-11 08:55

Citat
jeg vil klage til SKYPE fordi de har trukket hver anden dag fra min konto det samme beløb hvergang som de kun skulle have trukket 1x hver måned.

Hvis det er helt urimelige beløb der er hævet, så hjælper din bank dig
de skriver en klage, og videre sender den for dig.
Har prøvet turen (gennem pbs) og jeg fik alle penge igen,
dog mener jeg ikke du skal regne med hjælp, hvis der står i betingelserne
at du selv skal afmelde dine indbetalinger/ konto, og det gør der helt sikkert.
Så får du bare svaret at det er selvforskyldt - hvilket du jo selv bør holde øje med.

Godkendelse af svar
Fra : Strandkro

Dato : 03-11-11 13:26

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-11-11 16:08

Selv tak.