/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
hvilket program til låsning af mappe?
Fra : denevigeuheldige
Vist : 506 gange
50 point
Dato : 02-10-11 10:12

Jeg vil gerne have låst nogle mapper som kun jeg har adgang til.
Synes ikke windows home virker efter hensigten og folder access bryder jeg mig ikke umiddelbart om? Nogen der kan anbefale et nem men sikker program?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 35 point
Dato : 02-10-11 10:33

Citat
Nogen der kan anbefale et nem men sikker program?

Ja - folder access......

Et andet program vil arbejde på samme måde - så hvis ikke du bryder dig om det må du gemme dine foldere på en pind du har i lommen....

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 02-10-11 10:46

Kan godt være at programmet skal have en chance igen - hvis ikke der kommer flere forslag.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-10-11 10:53

Tænker du på og sætte kodeord på spefcifikke mapper og/eller filer? Så vil jeg klart anbefale dig IKKE at gøre det, skulle du glemme eller miste kodeordet så er indholdet af disse mapper og filer tabt for altid. Hvis det er fordi der er flere bruger på den computer du bruger så sæt kodeord på din profil og gem dine filer andre steder end delemappen.

Det ville være muligt og kommer med bedre hjælp hvis du oplyste hvilken windows home version du bruger.

Kommentar
Fra : Monzzz

Dato : 02-10-11 20:35

Hej,

Zip pakke program, har jeg brugt til at password beskytte mappe/ filer.

Monz

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-10-11 20:42
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 02-10-11 20:46

Du kan også bare gemme filerne i et billede, det er der ikke mange der tænker på
at der kan ligge skjulte data DER.
http://www.online-tech-tips.com/computer-tips/hide-file-in-picture/

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 08-10-11 02:11

Jeg tænker mest på hvis jeg skulle blive hacket eller ved tyveri. (laver backup til ekstern harddisk som gemmes hver aften) - og har en router koblet på mit netværk, men man kan aldrig vide - især omkring hacking.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-10-11 12:58

Har du virkelig noget som der er nogen der vil hacke sig ind på din computer for at få?

Godkendelse af svar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 15-10-11 00:55

Tak for svaret refi.