/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Forlovelse sang
Fra : Holst-Hansen
Vist : 995 gange
500 point
Dato : 01-10-11 20:02

Hejsa.. står og mangler en forlovelsessang AKUT og det skal ikke være den man umildbart kan finde på nettet som går på melodien "marken er mejet" håber på straks hjælp...

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 01-10-11 20:14

jeg skal lige forstå, i hvilken anledning skal du bruge den? Er det til tidsunktet, hvor du frier? Eller er det til en fest, hvor den lige så meget er til ære for gæsterne?
Skal det være en dansk sang? en sang skrevet til lejligheden?

Kommentar
Fra : Holst-Hansen

Dato : 01-10-11 20:25

Det er til en formodet forlovelse imorgen ved en fødselsdagsfest (ikke min egen) sangen skal gerne være dansk

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 510 point
Dato : 01-10-11 20:27
Kommentar
Fra : pifo

Dato : 01-10-11 20:31

Mel: Jeg er ikke som de andre...

De er ikke som os andre
De er noget for sig selv
På livets vej vil de sammen vandre
Få familie og stifte gæld

Hvor mange vers skal du have?

Godkendelse af svar
Fra : Holst-Hansen

Dato : 01-10-11 20:44

Tak for svaret pifo 2 forslag hellere ikke så dumt men tager den førstre.. takker for hjælpen.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 01-10-11 20:52

Kvinde min, jeg elsker dig...

eller:

when you hold me / Erann DD (folkegaven til Mary og Frederik)