/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Humor i luften
Fra : gribben1
Vist : 990 gange
50 point
Dato : 01-10-11 14:46

Hvis du ikke kan få en tid hos din læge, skal du tage ud i lufthavnen.

Der får du automatisk undersøgt dine bryster og lavet en helkrops-røntgenundersøgelse.
Og hvis du nævner ordet terrorisme får du tilmed også lavet en kikkertundersøgelse af hele dit tarmundersøgelse.

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 01-10-11 14:48

RETTELSE:
Hvis du ikke kan få en tid hos din læge, skal du tage ud i lufthavnen.

Der får du automatisk undersøgt dine bryster og lavet en helkrops-røntgenundersøgelse.
Og hvis du nævner ordet terrorisme får du tilmed også lavet en kikkertundersøgelse af hele dit tarmsystem

Kommentar
Fra : webm

Dato : 01-10-11 15:35

JO...

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 01-10-11 16:38

ha ha ha
Ja, det er nogen gange en grænseoverskridende oplevelse. For at det ikke skal være løgn, så kan man blive undersøgt med tilskuere. Det gør jo det hele lidt mere interessant

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-10-11 16:39

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-10-11 17:17

Så er det derfor at ældre enker med fuldt overlæg lader som om at de smugler små poser i ... (bortcencureret af admin)

Accepteret svar
Fra : Klatterup

Modtaget 50 point
Dato : 03-10-11 17:35

Det er så sandt så sandt, og tilskurene laver endda vrøvl når det tager for lang tid inden det er deres tur.

Jeg oplever det selv hver gang jeg skal ud at flyve, så står jeg med de lange bukser uden livrem, lommernes indhold ligger i en ret stor bakke - og det satans hyle lyd er der bare stadig.

Jeg har stål i begge knæ, det er særlig galt når man kommer til Rusland og Kina, og så er der forskel på de forskellige landes alarmer, nogle hyler konstant andre slet ikke.

Sig ikke det det ikke er spændende at rejse.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 03-10-11 17:36

PS: jeg glemte lige, at jeg er en ældre enke.

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 03-10-11 17:56

Nu er amerikanerne jo noget mere bonerte end os, så på Hawaii hylede den manueller undersøgelses et eller andet, jeg sagde, det er bøjlerne i min BH og gjorde anstalter til at løfte op i blusen, så hun kunne se, hun blev fuldstændig chokeret og ganske febrilsk, men ikke mere end at hun ville føle mig på brysterne
Jeg var fuldstændig ligeglad, der var jo ingen der kendte mig der og et lille kik til en BH - herregud!

Lidt længere væk så jeg min mand stå og holde fast i sine bukser, og det var også tæt på et nedslag, men stadigvæk, jeg kan kun grine af det.

Det jeg ikke kan grine af er de helkrops-skannere, det vil jeg til enhver tid nægte, der kommer man for tæt på.

Godkendelse af svar
Fra : gribben1

Dato : 04-10-11 16:36

Tak for svaret Klatterup.
Det fik også mig til at grine, da jeg kender alt til det, du har oplevet