/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
efterskole:)
Fra : maja884
Vist : 608 gange
50 point
Dato : 30-09-11 23:54

hey alle sammen:)

jeg vil rigtig god på efterskole så hvis nogen af jer der kender nogen efterskoler på Sjælland , og evt. har link til hjemmeside ?
- En efterskole med ridelinie evt. ?

:D

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 01-10-11 00:48
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-10-11 00:58

en profil, som jeg kan have svært ved at tage alvorligt. Der ligger 10 ubesvarede spørgsmål.
Jeg ved ikke om det er mig der er underlig- men synes ikke lige at det virker som om du er den du foregiver at være.
Sjældent at jeg giver udtryk for den slags fordomme, men nu kom den altså.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 01-10-11 01:14

Citat
en profil, som jeg kan have svært ved at tage alvorligt. Der ligger 10 ubesvarede spørgsmål.
Jeg ved ikke om det er mig der er underlig- men synes ikke lige at det virker som om du er den du foregiver at være.
Sjældent at jeg giver udtryk for den slags fordomme, men nu kom den altså.

Sikkert bare en´ IGEN, der ikke ved hvor TÆND & SLUK knappen sidder herinde...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 01-10-11 01:15

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-10-11 01:15

http://www.kandu.dk/Spg157781.aspx

du fandt altså ikke noget denne vej ? eller hva ?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 01-10-11 01:18

Citat
Sikkert bare en´ IGEN, der ikke ved hvor TÆND & SLUK knappen sidder herinde...

Jamen så var det da bare OK- tror bare ikke at det er tilfældet desværre

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 01-10-11 01:27

Jeg BROKKER mig ikke RÆT MÆJET
A slak blare jem´h og Knatte te ninak

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 01-10-11 01:31

NB:
der er vist STADIG _____________________________________________ åbent PÅ BAGSÆDET ?
hvis i skal en tur med til Skagen

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 01-10-11 01:38

Altså til næste År

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 01-10-11 10:40

Brug Efterskolernes Sekretariat. Google det!

Kommentar
Fra : maja884

Dato : 01-10-11 14:08

det jeg spøge om er en i kende nogen som i måske selv har været på eller en i kender har været på okay..... jeg ved sku da godt at jeg kan går ind på google og det har jeg da også
så luk med alt det der hvis i ikk vil hjælpe så lad vær at skrive okay!!!!!!

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 01-10-11 17:11

Du ville nok få en del mere seriøse svar, hvis du lukkede nogle af dine spørgsmål!!

Kommentar
Fra : maja884

Dato : 01-10-11 18:37

hvordan gør jeg det??:)

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 01-10-11 18:47

Ved det svar, du synes er bedst og mest brugbart, der klikker du på "Accepter"!
Det bør du gøre ved alle dine spørgsmål. Dem finder du til venstre under "vis dine indlæg"

Kommentar
Fra : maja884

Dato : 01-10-11 19:08

mange tak:D