/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Firma med rengøringsmiddel.
Fra : jysch
Vist : 494 gange
50 point
Dato : 22-05-03 19:04

For nogle dages siden fandt jeg en siden med rengøringsmidler - jeg tror der var henvisning gennem Kandu.dk.

Men jeg har haft nedbrud på min computer og kan ikke finde tilbage til firmaet. Det solgte midler som skulle fortyndes i forskellige forhold til forskelligt rengøring.

Tør jeg håbe at der er en som kan give mig et link.

Med venlig hilsen
Jysch

Accepteret svar
Fra : grethes

Modtaget 60 point
Dato : 22-05-03 19:52

Hej jysch

Måske det du tænker på?? http://www.teamholm.dk/super10.htm

Bruger det selv, og det er bare super effektiv.

Mvh
Grethe

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 22-05-03 20:06

Nej det var ikke det.

Hilsen Jysch

Kommentar
Fra : kjeldgaard

Dato : 22-05-03 21:13

Hej Jysch

Ved ikke om du har prøvet følgende, men ellers.....

Øverst på denne side -- lige under dine pointangivelser - findes der en søgemulighed. Hvis du på nogen måde kan komme i tanke om, hvad indslaget (hvor du fandt firmanavnet med rengøringsmidlet) handlede om, har du mulighed for at genfinde den ved at søge på stikord/emne/overskrift som du kan mindes fra indlægget. Du kan også søge under katagorier, for at indskrænke søgningen.

Håber det lykkes

mvh kjeldgaard

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-03 21:36

Hej
Tænker du på det gamle AWW (Alex World Wide) senere Nature Care Corporation, hvor et af rengøringsprodukterne hed
Number One og herefter Power Care ??
Jeg tror ikke de eksistere mere... har selv et par flasker her hjemme, men kan ikke finde dem på nettet. Under alle omstændighedder så får du lige adr.
Nature Care Corporation
Box 79
S-280 64 Glimåkra
Sweden

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 22-05-03 21:44

Desværre - jeg mener også jeg har været igennem de forskellige indlæg her - det er vist ikke specielt natur produkt - kunne vist også gøre maskiner rene, både o.s.v.

ilsen Jysch

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-03 21:45

Fandt en enkelt side, men den virker ikke Nature Care Corporation v' Thorkil Dittmer & Bente Hoppen
http://www.nature-care.dk/ måske den kun er midlertidign "nede"

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-03 21:50

Upzz! Der smuttede vi vist forbi hinanden
Prøv at kigge på http://www.kandu.dk/dk/search.asp?area=7&groupid=20402 og se om der ikke er en klokke som ringer.
Søren

Godkendelse af svar
Fra : jysch

Dato : 24-07-03 22:03

Tak for svaret grethes.

Havde købt en flaske for ca. 5 år siden - og rigtigt sparet på det - det behøver jeg ikke mere, nu kan jeg købe det når jeg alligevel er i Bazaren.

Hilsen Jysch