/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Hjørneliste i stål
Fra : jesper.s
Vist : 3014 gange
100 point
Dato : 30-09-11 06:12

Hej.

Hvor kan man købe hjørnelister i stål uden skruehuller? Det er til kanten på en bruseniche.
Har prøvet at google uden held.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-09-11 07:32

Det nærmeste byggemarked

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 100 point
Dato : 30-09-11 07:40

Hmm, ved ikke lige hvilket materiale, denne er lavet af, men måske?

http://www.plusglas.dk/taetningslister+taetningsningsliste-vinkel-p12lj

og eller skal du nok søge på Alulister / aluminiumslister

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 30-09-11 10:01

Stål er nok lidt for rustfarligt til de omgivelser. Du skal nok have fat i aluminium, bronze eller rustfrit stål til jobbet. Hvordan vil du sætte den fast uden skruehuller? Lime? Sætte op med fliseklæber?

I rustfrit vil du kunne få en nogenlunde veludstyret blikkenslager (med slagsaks og bukkemaskine i 2 meters længde) til at lave den på præcis dine mål. Det samme gælder de andre materialer, aluminium skal man ikke sætte op med en stærk alkalisk masse som fliseklæber.
vh
pbp

Kommentar
Fra : røskva

Dato : 22-10-11 10:01

Bauhaus i Ishøj er de set
Bilteam i Næstved har jeg købt både metal & plast

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 22-10-11 19:05

Øøh Jesper
Du må da have fået svar

Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 24-10-11 08:30

Tak for svaret pifo.