/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Facebook
Fra : Nul7
Vist : 582 gange
100 point
Dato : 29-09-11 21:09

Hvorfor kan jeg ikke overføre et foto fra komputeren som profilfotos?
Når jeg trykker på gennemse ved tilføj fotos, går komp. i sort, her efter når jeg lukker den ned kommer der et pop op program der hedder (ckard/Hp Share - to - web) .

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 29-09-11 21:12

NB: programmet beder om tilladelse. Det fremgår ikke, at det bliver installeret når jeg trykker på tillad.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-09-11 21:14

Det program har jeg aldrig mødt, når jeg har lagt (få) billeder ind på FB.... mon det kan være en virus?

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 110 point
Dato : 29-09-11 21:19

du har et eller andet hp produkt, f.eks en hp printer
det er et program hp tilføjer til din browser, ikke noget der har noget med FB at gøre
deaktiver i IE

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 29-09-11 21:53

Exterminator hvad står dette for IE
? Jeg har en Hp. printer.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-09-11 22:08

IE = Internet Explorer , Microsofts browser

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 02-10-11 15:11

Jeg kommer i tanker om i forbindelse med mit problem at få et foto overført til min profil på facebook, om jeg skal have instaleret et eller andet program ligesom når man vil lave en hjemmeside på nettet, er flaskplaer ell. sådan noget?
Jeg er ikke så perfekt til det med at huske navne eller stave det rigtigt.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 03-10-11 21:55

Hej, jeg slettede slettede Hp. programmet så lykkedes det, tak for jeres forsøg.

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 03-10-11 21:55

Tak for svaret EXTERMINATOR.