/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HHHJJJÆÆÆLLLPPP!!!
Fra : jackaske
Vist : 433 gange
40 point
Dato : 22-05-03 18:52

jeg skal købe ny mobil. hvad for en skal jeg købe?????

hilsen jackaske

PS: den må ikke være for dyr.

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 22-05-03 18:53

3510 god og billig!

Kommentar
Fra : hellesally

Dato : 22-05-03 19:13

Hej jackaske.

Prøv med to konservesdåser og en snor....................altså en laaaaang snor.

Helt ærlig ved jeg det ikke............har selv lige købt Nokia 3510 og er ganske godt tilfreds.

Held og lykke ;,)

Hellesally

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 22-05-03 19:43

Tag hellere og køb en 3510i, den er måske lidt dyrere, men så har den jo også farvedisplay, og en masse andre funktioner, frem for en 3510.

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 22-05-03 19:56

Jeg må sige du er forventningsfuld.

Du kunne lige så godt have spurgt: "Hvilket rugbrød skal jeg købe hos bageren"

Kommentar
Fra : hellesally

Dato : 22-05-03 20:02

Giver rasmus01 lidt ret - meeen....... nu var der jo lige det med prisen

Hellesally

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-03 21:07

Hej
Apropos priser, så find den billigste telefon på http://www.mobilpriser.nu/
Når nu du har bestemt dig for om det skal være Kohberg eller Schuldstad
Søren

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 22-05-03 21:21

3510i... fed telefon og ikke særlig dyr...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-03 21:56

Er helt enig i 3510i og køb den nu igennem TDC ,de har det billigste abonnement (det skal du jo betale i ½ år) og på http://www.gratisunlock.dk/ låser du den op og benytter den udbyder som falder bedst i din smag (det virker - har selv gjort det på min).
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-03 22:13

oggggg inden nogen begynder... jo det er lovligt at bryde SIM låsen! Se http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=8494

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-05-03 23:15

Som udbyder kan jeg anbefale Telmore

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 22-05-03 23:19

Ellers så køb den hos tele 2, så kan du få den ganske billigt, plus at du kun binder dig i ½ år, snakker for 1,20,-/min og kan skrive gratis sms.

Med venlig hilsen
JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 23-05-03 15:37

Køb dig en ordenlig smådyr telefon SOM DER HOLDER.. f.eks en Nokia 5100 som jeg har.. Den kan bare nada gå i stykker.. men hvis du er til de billige så er en nokia 3510 bedst, en nokia 3510i går hurtig i stykker og er simpelthen for ringe!!

Kommentar
Fra : Daniel2000

Dato : 23-05-03 16:24

ja telmore det beste hilsen daniel

Kommentar
Fra : Candy_89

Dato : 30-05-03 11:36

Du ka gå ind på www.neget.dk der har de nogle RIGTIGE godt tilbud ......... :)
Jeg har selv li købt min nye mobiloz der - en nokia 6610 til 1400.- + at der var et kamera med !!

men inde på www.sms0kroner.dk der r der en Sony Ericsson til 99.- .... d r jo oz rimelig BIlligt !!

knuzz Candy_89

Kommentar
Fra : m_ytz

Dato : 30-05-03 17:22

Køb dig en N6610 deter et godt køb hvad skal men med en N3510I den er der da ikke meget ved....!!

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 30-05-03 18:30

Jeg syntes at du skulle købe en Sony Ericsson T310, den er billig og god, og hvis du køber den hos Sonofon, syntes jeg at du samtidig skulle oprette et sonofon-variant abonnement. Det er nemt og billigt, jeg har selv lige gjort det.

Kommentar
Fra : m_ytz

Dato : 30-05-03 21:37

>>Candy_89 hvor længe gik der inde du fik tlf fra du bestilts den ved netget.dk?? og hvad med kortet? hvordan med det???