/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
kan ikke sende mail
Fra : vi
Vist : 1489 gange
100 point
Dato : 29-09-11 14:50

Hvorfor kan jeg pludselig ikke sende, men godt modtage?
jeg får denn4e besked.:

Sender address rejected: Afsender domain blokeret (#4), se http://tdc.dk/4101 (Sender address rejected)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-09-11 15:03

Citat
Hvorfor kan jeg pludselig ikke sende

Det står jo i det link du selv kommer med

RET dine indstillinger.....

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-09-11 17:14

og bare lige for at skære det ud i pap:
RET dine indstillinger..... hos tdc privat hedder SMTPserveren --- asmtp.mail.dk

Kommentar
Fra : vi

Dato : 29-09-11 18:54

Ja det kan i sagtsen sige, jeg ved en masse !!!! om ting ,som andre ikke ved, og jeg ved IKKE en ski.. om dette.
Ret i dine indstillinge, ja ja men når jeg ikke kan finde ud af det!!!!!!! så er det jeg spør. hvordan Hvor osv. jeg kann skrive i word(lidt) og se lidt andet, MEN så er min kunnen også væk. Jeg er født i første halvel af forrige århundrede!!!!!!!! og har ingen studenter hue

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-09-11 19:05

Bed naboen hjælpe dig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-09-11 19:06

Så kan det jo nok ikke nytte at spørge dig om hvilket mailprogram du benytter

En eller anden har jo sat adressen op til dig - få den samme til at rette den.... (eller en der ved lidt om hvordan)

Hvis du har så lidt viden som du påstår er det jo ikke nemt at guide dig gennem processen....

Kommentar
Fra : vi

Dato : 29-09-11 19:07

Tak for rådet om naboen!!!!! ironi kan forekomme

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-09-11 19:12

Blyant og papir virker altid.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 29-09-11 19:20

Hvilket mailprogram bruger du? når jeg ved det, skal jeg prøve at guide dig til en løsning!

Clou

Kommentar
Fra : vi

Dato : 29-09-11 19:47

Microsoft outlook.. Det jeg er bange for er at jeg for "pillet ved noget, som jeg ikke kan komme tilbage til udgangspunktet.
jeg bruger min mail i firma, så det er helt dårligt, hvis jeg ikke kan modtage!! sende kan jeg med min Fax!! til nød.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 29-09-11 20:00

Åbn Outlook - Funktioner - Kontoindstillinger - Rediger - hvis du bruger tdc udbyder [B]SKAL[/B] der stå: Indgående post: pop3.mail.dk - Udgående post: smtp.mail.dk eller asmpt.mail.dk - næste - og udfør.

Prøv at sende en mail til dig selv og se om det virker

Clou

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-09-11 20:08

Citat
Udgående post: smtp.mail.dk eller asmpt.mail.dk

Nu har TDC jo meddelt ham ar det er

ASMTP

Der står sikkert SMTP - så bare sæt et A foran

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-09-11 20:09

Ikke så hurtig clou
Der SKAL stå asmtp.mail.dk der skal IKKE stå smtp.mail.dk

MEN....
Citat
jeg bruger min mail i firma

så kan det være pasmtp.mail.dk

ang opsætningen, du bruger Microsoft Outlook siger du, men hvilken version.

Find din version på denne side og følg guiden http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=12370

hvis i tvivl så spørg bare her igen

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-09-11 20:13

ARRRRGGGGHHHHHHHH, FAIL

ikke pasmtp.mail.dk men derimod pasmtp.tele.dk

Kommentar
Fra : vi

Dato : 29-09-11 20:39

hej
jeg kan ikke finde der hvor der skal stå udgående post!!

Et sidste sp. når jeg har tdc, har de så en hotline som jeg kan ringe på?

det er min søn der har hjulpet mig , men han er rejst hjemmefra

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-09-11 22:15

Citat
Bemærk - telefonisk support på opsætning af mail ydes kun mod betaling. Hvis du har en Udvidet Serviceaftale er support på mailopsætning gratis.

uddrag fra mit link

Hvilken version af outlook har du?
start outlook --> hjælp --> om outlook

alternativt kan det også ordnes via fjernsupport, hvis jeg lige skal ordne det for dig så skriv lige en pm til mig (privat besked)

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 30-09-11 09:42

Prøv dette

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_bb_mail

Indgående server/
POP-server/POP3-server pop3.mail.dk
Udgående server/
SMTP-server asmtp.mail.dk
Port 25 udskiftes med port 587