/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Frimærker
Fra : jensviggo
Vist : 535 gange
20 point
Dato : 27-09-11 07:39

Jeg har en nabo, der gerne vil have værdisat sin frimærkesamling samt førstedagskuverter, han mener han har en samling, der er ca 40.000 værd, men han vil gerne have den nogenlunde pris, så derfor søger han en side, hvor man kan se de enkelte mærkers værdi, det drejer sig om Danmark, Færøerne, Grønland, Island.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 27-09-11 07:50

jeg har fundet en god side www.fb-net.dk

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 27-09-11 08:13

De priser du kan se på fb-net er hvis du køber mærker her. Hvis du sælger er priserne væsentlig mindre.
spimmer.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 27-09-11 08:28

det ved jeg, men tak

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-09-11 11:54

Hos Lauritz.com kan din nabo få en salgsvurdering af samlingen http://www.lauritz.com/Article/Article.aspx?LanguageId=1&ArticleGroupId=3&article=261&SelectedTab=5&search=#8 som du kan se er det gratis og uforpligtende.
evt. se hvad de har under hammeren og sammenlign hvis det er muligt.

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 20 point
Dato : 28-09-11 21:40

Hvis du vil have et AFA/ Norden, så sig til.
Andre er såmænd også velkommen, bare smid en PM

Skal så bare have smidt det på nettet.

Ikke helt op2dato, men alle regner med de priser..mere eller mindre
ifølge dit link (så er jeg en meget rig mand) eller - bare rig - i priserne.
Flere af de mærker/ ark, der ligger på den side = til over 200.-
har jeg givet en flad TI`er for... andre har jeg fået i NAKKEN ved en samlet handel.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-09-11 21:51

Kan ikke skrive til dig nomore.............

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 28-09-11 22:41

Øjeblik

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 28-09-11 22:42

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 29-09-11 19:39

Fik dig desværre slettet dig i PM og kan ikke sende PM til dig

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 30-09-11 07:48

Tak for svaret nomore.