/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Parkering Kolding
Fra : thulin
Vist : 2362 gange
100 point
Dato : 26-09-11 13:29

Hvis man skal have sin bil parkeret sikkert i Kolding (tæt på motorvejen) fra søndag til tirsdag, hvor vil det så være mest fornuftigt ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-11 13:38

På en motorvejsrasteplads

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 26-09-11 14:04

Jeg er bare ikke så sikker på at de er tilfredse med at man holder parkeret i flere dage på en rasteplads ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-11 14:42

Og hvorfor dog ikke det ?????

Du skal jo ikke campere

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-09-11 17:07

Du kan parkere ved Kolding storcenter, der vil ingen opdage hvor længe du holder,
endnu sikrere er det at parkere ved golfbanen bagved, men så har I et stykke at gå...

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 100 point
Dato : 26-09-11 18:37

Jeg ville vælge at parkere ved Scandic Hotel ( Kokholm 2)

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 26-09-11 19:25

Ingen steder er sikre. Polakker og Lithauere mv hærger alle steder. Skal det være lidt bedre skal du låses inde. Hvis du har kontakterne, så findes der en række lagerhoteller i Vejle/Kolding området der er video-overvåget. Men det er heller ingen 100% sikkerhed. Tyvene færdes frit, fordi politiet har travt med at fylde statkassen. I dag f.eks. talte 8 ud af 10 i håndholdt på et lille 25 km's trip. Imponerende når man nu har klassificeret farligheden derved på linie med spritkørsel. Men i politiets verden er hastighedskontrol vigtigere. Tyveri fra biler ligger nok på en niogtyvendeplads over problemer vi vil gøre noget ved.

Havde du været en af sjukkerne kunne du have parkeret her (det er noget fra motorvejen).

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 26-09-11 19:27

Er iøvrigt ret sikker på Hartvig finder Afgiftblokken frem, ved langtidsparkering på hans P-plads, uden at benytte hotellet. Så den vil jeg ikke anbefale, uden at have snakket med ham først.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 26-09-11 19:30

Citat
Er iøvrigt ret sikker på Hartvig finder Afgiftblokken frem, ved langtidsparkering på hans P-plads, uden at benytte hotellet.

Hvordan ved de, at det ikke er en gæst ?

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 27-09-11 01:11

De fleste hoteller anvender en P-billet man henter i receptionen. Ellers er parkering tidsbestemt pr skive - simpel as that. Og netop med den placering Scandic har, gør man nok et eller andet (vi har altid god samvittighed når vi holder der, så det har jeg ikke bidt mærke i).

Godkendelse af svar
Fra : thulin

Dato : 27-09-11 11:08

Perfekt, det er da her jeg skal holde.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 27-09-11 18:05

Citat
De fleste hoteller anvender en P-billet man henter i receptionen

Jeg fik ingen p-billet, da jeg var på hotellet. Og skulle ikke stille noget ur.