/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Brug for en hjælpende hånd.
Fra : Paulsen01
Vist : 650 gange
47 point
Dato : 25-09-11 00:25

Nu skal der bruges Hjælp !

Jeg har denne kære computer som min søn skal have men guuud hvor er den langsom hvad skal jeg gøre ? - ligger lige date ind her...

Hewlett-Packard Company
HP Pavilion
3200+
994MHz, 512 MB RAM

Jeg skal også bruge et skærm kort da det åbenbart har gjort mistede farver på min computer ?
men hvilket.?

Håber i kan hjælpe ??

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-09-11 06:42

Citat
Håber i kan hjælpe ??

Med hvad?, formater den.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 25-09-11 08:11

Smid den ud og køb en ny til din søn.

Du vil bruge flere timer på bekymringer end du får retur.

Uanset hvad du køber (endda på tilbud), vil det være hurtigere end den du beskriver.

mvh Benjamin

Kommentar
Fra : poul1erik

Dato : 25-09-11 08:13

Jeg vil foreslå,at du vælger en fabriks indstilling.
Herefter har du en helt ny maskine.
Alt tidligere i maskinen er fjernet.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 25-09-11 08:18

Hvad skal den bruges til...?

Hvis det kun er til bittesmå børneprogrammer til små børn eller lignende, så ville jeg også formattere den og kun lægge det mest nødvendige på igen. Og helst kun Windows XP.

Du kan jo prøve at opdatere driveren til skærmkortet - men det er vel ikke det, som fejlen ligger hos, når du i øvrigt kan se skærmen? Måske ligger fejlen jo i skærmen. Jeg er ikke nogen PC-teknisk Kloge-Åge, men tænker bare en tanke...

Hvis den skal bruges til mere (og du ikke vil bruge et liv på at vente hele tiden), så er den altså forældet. Alle nye spil m.v. kræver ganske enkelt for meget i forhold til det du har.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 47 point
Dato : 25-09-11 11:41

Jeg ville skrotte den maskine. Et nyt grafikkort koster nemt det halve af hvad en ny maskine vil koste.

Den kører meget langsomt og den har kun meget lidt RAM. Den er ikke noget værd. Hvis han skal have lidt glæde af den så skal der også lidt mere RAM i og så har vi næsten nået prisen hvad en ny maskine koster.

Og den vil stadig være meget langsom.

Så mit råd er, køb en ny maskine, se efter tilbud i Bilka, der kan du få en bedre maskine for under 4000.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-10-11 22:52

Hallooooo!!!

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-12-11 16:09

Har du stadig brug for en hjælpende hånd eller er det tid til og lukke spørgmsålet?

Godkendelse af svar
Fra : Paulsen01

Dato : 27-02-12 09:35

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-02-12 11:27

Selv tak