/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Velkommen tilbage fra ferie :-)
Fra : pifo
Vist : 713 gange
120 point
Dato : 24-09-11 16:34

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 130 point
Dato : 24-09-11 16:35

Lige over...

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 24-09-11 17:11

Ha ha - jamen velkommen også til dig Benjamin.
Men denne hilsen er nu tiltænkt vores alle sammens piaskov, som har været på ferie længe og nu er tilbage hos os igen.
Velkommen hjem, Pia. Håber du har haft en fantastisk ferie

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-09-11 17:14

Så kan jeg da tilslutte mig. Velkommen tilbage Pia

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 24-09-11 18:49

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-09-11 19:27

Jeg er også lige kommet fra ferie.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 24-09-11 19:33

Herligt granner01 velkommen til dig også. Håber du havde en god ferie

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-09-11 21:11

Jeg kommer først hjem fra ferie i morgen................sidder på terassen med en ouzo

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 25-09-11 08:39

Uh, det lyder ikke dårligt Eyvind. Rigtig god tur hjemad

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-09-11 09:10

Jeg havde en skøn ferie i Jylland, skønne oplevelser, skønt sommerhus og dejlige mennesker.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-09-11 18:31

Så er mig og ouzo'en hjemme igen (jeg tog den med) i det dejlige vejr.
Der blev nu også lidt rigeligt varmt på Samos. (hed smiley)

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 25-09-11 18:37

Velkommen hjem Eyvind,
Her er det så godt vejr, at du ikke får for stort et chok

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-09-11 18:43

Tak -

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-09-11 18:48

Har siddet i haven hele eftermiddagen så ferien fortsætter herhjemme.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 25-09-11 19:01

Ja, det er skøøønt! Indian summer - dét er noget vi kan li'

Kommentar
Fra : supermusen

Dato : 25-09-11 19:06

Jamen, så velkommen tilbage fra ferie, piaskov
Hvor har du været henne?
Og også velkommen til alle jer andre

Desværre er det lææænge siden, jeg har haft ferie - og der er læææænge til, jeg skal af sted igen. ÅHH, Samos! Dér har jeg været. Var det ikke skøøønt, Eyvind?

Knuz fra
Supermusen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-09-11 19:42

Citat
skøn ferie i Jylland
jamen det er jo hverdag hos undertegnede
Også jeg vil ønske Piaskov + mand velkommen hjem, er i sikre på de er kommet måske de lider af jetlag, der står godt nok: Seneste login : 25-09-2011 men ingen aktivitet lige nu

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-09-11 20:18

Jeg er også lige kommet fra ferie, kun en uge på Mallorca med fint vejr,
som nu fortsætter herhjemme, mens det regner dernede...

Men jeg er holdt op med at fortælle på nettet, når jeg skal på ferie,
det gjorde jeg engang, og da jeg kom hjem havde der været indbrud i vort hus.

Så pia og andre, hold en lav profil med at I er væk på ferie...

Helt i orden at fortælle, at vi nu er hjemme igen.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 26-09-11 04:54

Du har ret, svendgiversen, men her på Kandu er de fleste af os anonyme??? Eller er vi???

Godkendelse af svar
Fra : pifo

Dato : 26-09-11 05:28

Tak for svaret Benjamin.Hansen.

Jeg er blevet gjort opmærksom på, at tråden ikke er formålstjenstlig og lukker den derfor. Points skal dog ikke gå til spilde, så du får dem for "rapt" svar.