/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
PDFcreator
Fra : flipper89
Vist : 667 gange
25 point
Dato : 23-09-11 20:32

Arbejder på et kontor og er her lidt i weekenden så kan ikkehente hjælp andre steder end her :)

Der PDFcreator på computeren og den kommer op med et vindue når man bruger det i stedet for en printer. Altså man trykker print og så står der PDFcreator der hvor der står de andre printere som man kan bruge. Hvis man trykker ok kommer det der PDF creator vindue frem og spørger om destination osv. Men jeg blev irriteret over at det kom frem hele tiden da jeg skulle have tusind docs lavet om til PDF så trykkede "vis ikke dette vindue igen" og nu er problemet at jeg skal rette noget i det vindue men kan ikke få det frem. Har prøvede at rette i properties ved print men synes ikke der er noget brugbart der eller også er det bare mig der ikke forstår kategorierne. På forhånd tak. Har desværre ikke flere point da jeg ikke bruger kandu så meget men hvis jeg får flere bliver de læsset over på dette spørgsmål..

Mvh pPhilip :)

Kommentar
Fra : peternielsen2

Dato : 23-09-11 21:12

Hej

Hvis du skal lave en pdf af en fil i office 2007 er der en indbygget pdf printer i office. Du skal bare trykke "gem som" og vælge formatet til pdf, under indstillinger kan du vælge hvordan pdf filen skal være.

Ved ikke noget om PDFcreator, men håber at dette kan hjælpe.

Hilsen Peter

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 23-09-11 21:55

SLET printeren / = det er KUN en driver.
kontrolpanel / printere = DIN PDF printer - PDFcreator//// indstaller på nyt?
Ellers slet den gennem SLET PROGRAMMER/ kontrolpanel

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 24-09-11 08:51

Kan du ikke bare gå ind i programmet og trykke på "gendan startindstillinger"?

Accepteret svar
Fra : JegErHer

Modtaget 25 point
Dato : 25-09-11 08:18

Det er Auto-Save/Auto-Gem du har aktiveret, bare fjern aktiveringen igen
Start - Programmer - PDFcreator - PDFcreator
Tryk CTRL+O
(O for Options/Indstillinger)
Fjern markeringen udfor Auto-Save/Auto-Gem
Save/Gem

Godkendelse af svar
Fra : flipper89

Dato : 11-02-12 23:55

Tak for svaret JegErHer.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 15-02-12 21:37

Du er Velkommen