/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Efterlysning. Kjær Elias Madsen1895 Dybe
Fra : jomo
Vist : 798 gange
300 point
Dato : 22-09-11 10:57

Efterkommer efterlyses.

Kjær Elias Madsen, født 1895 Dybe.og Hustru Grethe Madsen?

Børn. Vera Madsen ? Kana Madsen ?

Er der noget hjælp at hente,til at følge dem,og evt Deres Efterkommere

Vil gerne finde frem til det. Til vores Slægtsforskning min Kone er en Madsen født i Husby.

V H John Filip. ( Kirkebøger og Folketælling er gennem søgt)

Accepteret svar
Fra : modersvilje

Modtaget 300 point
Dato : 22-09-11 21:40

er det denne familie ?

Samtlige personer i husstanden
Ringkøbing, Vandfuld, Harboør, Stausholm, , [68] 4, FT-1921, C3403
Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:
Kjær Elias Madsen 04 09 1895 Gift Husfader Landbrug Dybe [sogn, Ringk. amt]
Karen Margrethe Madsen 06 06 1897 Gift Husmoder Houe [sogn, Ringk. amt]
Ernst Henry Madsen 01 10 1916 Ugift Barn Houe [sogn, Ringk. amt]
Gerda Elfrida Madsen 11 04 1919 Ugift Barn Harboøre [sogn, Ringk. amt]
Lauritz Kristian Madsen 13 06 1920 Ugift Barn Harboøre [sogn, Ringk. amt]
Mary Edith Madsen 19 05 1905 Ugift Tyende Dybe [sogn, Ringk. amt]

MVH
Modersvilje

Kommentar
Fra : lasseemil

Dato : 23-09-11 12:09

Kjær Elias Madsens fødsel står i kirkebogen : Ringkøbing amt, Vandfuld herred
Dybe sogn : 1892-1899,opslag 16 øverst

Kommentar
Fra : jomo

Dato : 23-09-11 13:24

Hej Modersvilje.
Jeg siger mange tak for dit svar,det var dem jeg skulde bruge,jeg mangler bare to af børnene.
de er jo nok født senere,vi ved di heder Vera og Kana.men vi leder vidre,så jeg venter med at Accepter. Venlig Hilsen John Filip.

også tak til dig lasseemil,venter med at acceptere V H John Filip.

Godkendelse af svar
Fra : jomo

Dato : 03-10-11 15:01

Tak for svaret modersvilje.

Jeg siger mange tak for dit svar ,og må prøve at finde di Tre Piger der mangler,men der er også fremkommet en Pige mere Anna Madsen,de to Andre Vera og Kana Madsen,jeg arbejder videre, V. H. John Filip.