/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
søgning via google
Fra : hightowernr1
Vist : 400 gange
100 point
Dato : 21-09-11 10:13

Min far på 73 bruger meget søgelinien i google-toolbar (explore9).
Men når han skriver med et søgeord eks. dansk folkeferie går der to sek. så hopper tab. foran ordet og siden med forslagene fosvinder(altså den hopper tilbage på den siden han var før.)
Han er 73 og er ikke så hurtig, at han kan nå at vælge det den foreslår.
Tror det er en indstilling, men havd og hvor?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-09-11 11:47

Ja du skal starte en internet side, trykke på funktioner - internetindstillinger. Prøv dig frem, jeg kan ikke helt huske hvordan man gør. Men det kan gøres for jeg har selv brugt det til ældre mennesker.

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 21-09-11 12:08

Hej Jeg har siddet og prøvet mange muligheder med min pc. jeg kan ikke få min til at opfører sig som din far´s pc. Prøv at højre klikke på selve det farvede GOOGLE lige før skrivelinjen, så kommer du til indstillinger af google.
På min pc. der der flueben i de første 3 rubrikker - IKKE i 4 - flueben i 5 - IKKE i 6 - flueben i 7 - TRYK GEM.
Måske det kan hjælpe eller kan give nogle ledetråde.
Mvh. gwh

Annuller spørgsmålet
Fra : hightowernr1

Dato : 02-10-11 11:38

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål