/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Overskudspoint
Fra : jeanettesmor
Vist : 567 gange
500 point
Dato : 20-09-11 22:22

Davs med jer.

Jeg har intet spørgsmål og heller ingen gode råd/tips.

Hvad jeg har er en masse point og jeg vil godt af med nogle af dem.

Kom bare med et svar og vupti! - du er 500 point "rigere".

PS. Denne gang lader jeg tråden stå åben i nogle timer, vil nemlig ikke igen risikere at få en masse returpoint. De ødelægger jo unægteligt hensigten med indlægget

Accepteret svar
Fra : nosunshine5

Modtaget 510 point
Dato : 20-09-11 22:40

Tja, røde kors eller kirkens korshær kan jo desvære ikke bruge dem.

Kommentar
Fra : gotti

Dato : 20-09-11 22:58

Jeg prøver igen men det er måske ikke tilladt som ny bruger??

Kommentar
Fra : webm

Dato : 20-09-11 23:02

JOW JOW - egentlig en sjov ting med de points som jo intet betyder i dag...

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 21-09-11 00:22

Det er snart Jul så milde gaver uddeles måske på forskud.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-09-11 01:22

Jeg har også en masse point ophobet, men jeg har vævnligt spørgsmål, så der kan komme mange point på.

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 21-09-11 03:40

Jeg siger aldrig nej til noget det er gratis og giver af et godt hjerte

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 21-09-11 07:17

Godmorgen til alle Kandu'ere.

Tak for svar

Jeg vil med jævne mellemrum give point væk - ingen grund til at de bare ligger her hos mig og samler støv.

I ønskes alle en super dag

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-09-11 12:26

Nej tak

Godkendelse af svar
Fra : jeanettesmor

Dato : 21-09-11 12:29

Tak for svaret nosunshine5.

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 21-09-11 12:30

Eyvind - så pyt da - du ønskes en usuper dag

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 21-09-11 13:16

Det lyder da gavmildt, men til hvad når man har nok, da jeg var ny på Kandu ville jeg være meget glad for en håndsrækning, - men selv om man kun havde 10 point at give af, var Kanduerne alligevel hjælpsomme.

ha det godt 07

Kommentar
Fra : slander

Dato : 22-09-11 10:49

Fin ide..

Du får lige lidt retur point..