/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Printerproblemer
Fra : laikatøs
Vist : 576 gange
50 point
Dato : 20-09-11 17:20

Canon MP 500 vil ikke printe fra sorte ORIGINALE patroner - har prøvet alle renseprogrammer, kan nogen give et tip ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-09-11 17:38

Citat
kan nogen give et tip ?

Ja....

Fortæl hvad der sker

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 20-09-11 19:11

Er det nye patroner, du har sat i? Kan der sidde et stykke "tape" over, som du skal fjerne først?
Eller er det patroner, der er brugt op?
Måske patroner, som sviner??

Jeg siger som refi: Fortæl, hvad der sker!

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 20-09-11 19:18

Det er helt ny orig. patroner - intet tape- og SLET INGEN SORT PRINT

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 20-09-11 19:30

sad der tape på, som du fjernede først?
Ellers må du tilbage i butikken og spørge dem. De kan jo være defekte.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 20-09-11 19:39

Får du en fejlmeddelelse, når du printer? Error ......???

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 20-09-11 20:08

Nej ingen fejlmeddelelse - andre farver o.k. - og ja der var tape om

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 20-09-11 21:48

Har du en ekstra patron, du kan prøve med? Jeg tror, der er noget galt med patronen.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 20-09-11 21:58

Tror der kan være noget galt med printerhovedet, siden de andre patroner virker godt nok - jeg prøvede det selv med en HP der lige pludselig ikke ville virke mere, fik printeren byttet selvom den var 1½ år gammel.

Clou

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 21-09-11 05:45

Har prøvet med ander patroner, så jeg hælder efterhånden også til at fejlen ligger på printhovedet -
men det kan man vel ikke selv gøre noget ved. Printeren er 5 år gl. så den kan ikke returneres