/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Efterkommere søges
Fra : jomo
Vist : 786 gange
300 point
Dato : 20-09-11 13:11

Søger efterkommere af Viktor og Hilda Madsen.de boede 1930-1940.ved Kibæk, Måske længere,kan iikke få mere fra Kirkebogen eller Folketælling,da det er for nyt men måske der er en fra Familien der ser dette her,de flyttede til Herning hvor Viktor døde hvornår ? Hilda døde senere en gang i 50erne.der var nogle Børn som boede i Herning ,vil meget gerne have navnenne til vores Slægtesforskning,min Kone er en Madsen født i Husby ved Ulfborg er der nogen der kan hjælpe vil vi være meget glade venlig hilsen J FJ. Mail adr,famfilip@mail.dk

Accepteret svar
Fra : senta

Modtaget 300 point
Dato : 20-09-11 16:36

jeg kender ikke efterkommere af Viktor og Hilda Madsen ,men her er fra
http://www.dki-01.dk/herningvestre/herningve_svar_soeg.php
dk gravsteder herning
er det dine
???
ID: 4012
Afdeling: E
Navn på afdøde: Viktor Madsen
Født den: 1900-07-18 Fødested:
Død den: 1968-10-04
det ser ud til efter gravstenen at hilda er død meget senere
senta

Godkendelse af svar
Fra : jomo

Dato : 20-09-11 17:09

Tak for svaret senta.

Hej senta tak for dit svar det var dem.

Kommentar
Fra : jomo

Dato : 20-09-11 17:21

Hej er der andre oplysninger på mit spørsmål vil jeg da gerne høre fra andre VH John.