/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvor blev Anne Marie Maren Sophie Jeppes
Fra : 2601
Vist : 879 gange
300 point
Dato : 20-09-11 09:25

Hvor blev Anne Marie Maren Sophie Jeppesen af?
Hun er født 1 november 1855 i Korsør sogn i Slagelse herred, Sorø amt som datter af Niels Jeppesen og Anna Pedersdatter.

Hun bliver konfirmeret 30 october 1869 i Skt. Povl Kirke Korsør, Korsør sogn i Slagelse herred, Sorø amt og bor hjemme ved FT1880.
Sorø, Slagelse, Korsør Købstad, Korsør, Baggade Matr. No. 18, Forhus, 1.
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv, Fødested
Ane Jeppesen født Pedersen, 65, Enke, Husmoder, Slotsbjergby
Marie Maren Sophie Jeppesen, 24, Ugift, hendes Datter, Syerske, Korsør
Ludvig Niels Jeppesen, 27, Ugift, Søn, Dampskibs Kok, Korsør.
Husejer: Reservebetjent N. Jeppesens Enke.

Jeg har set viede Korsør op til år 1900 uden at finde hende ligesom hun ikke er at finde i FT 1890 Korsør ej hendes mor som jeg har forsøgt at finde som død.

Nogle der kender hende?

På forhånd tak.

Accepteret svar
Fra : jyttemor

Modtaget 300 point
Dato : 20-09-11 10:37

hej med dig
FT 1890, købstad, Korsør, Baggade matr. 18. Opslag 18 øverst, nr.1
Jeppesen Ane Marie Maren Sophie, K, 33 år, ugift, Folkekirken, født i Korsør, Ejerinde, datter, Dameskrædderinde i Korsør.
Hilsen Jytte

Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 20-09-11 11:44

Tak for svaret jyttemor.

Så kom jeg så lang.

Endnu en gang tak for din hjælp.

Ja nogle gange hjælper det at flere ser på den samma FT, det har jeg nu gjort 3 gange uden at se hende og hun bor dog samme sted hver gang.

Hilsen