/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
DTS på VLC Player
Fra : gandimand
Vist : 755 gange
500 point
Dato : 19-09-11 11:42

Hej

Jeg kan simpelthen ikke få VLC playeren til at afspille i DTS lyd ,forstærkeren bliver ved at skrive Neo.
Har været inde i instillingerne på VLC og sat kryds i brug S/PDIF hvis muligt.
VLC Version 1.1.11 The Luggage (Intel 32bit)
Nogen som kan hjælpe ??

Macbook pro OS X 10.5.8
Optisk kabel fra Computeren til Nad T748

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-09-11 14:58
Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 19-09-11 15:00

Citat
Any other media player (Media player classic, Windows Media player, etc) that uses directshow filters can playback dts audio cd or dts wav using AC3filter or ffdshow audio. Both are very well known filters. All these filters do not ouput dts signal through SPDIF at 44.1KHz samplerate that dts cd or dts-wav has.

http://tehparadox.com/forum/f85/what-dts-audio-cd-how-you-can-play-back-63792/

Kommentar
Fra : gandimand

Dato : 19-09-11 15:13

Jeg bruger Perian, såvidt jeg husker skulle den da kunne bruges

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-09-11 19:09

Citat
http://tehparadox.com/

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 19-09-11 19:10

Øv, så først NU, at det var MAC OS