/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Hvad mangler jeg?
Fra : pifo
Vist : 779 gange
100 point
Dato : 18-09-11 16:43

Nå kære Mac venner, nu må jeg lige have jeres hjælp.

Når jeg går ind på denne site:
http://www.hair.dk/index1.asp?areaid=8&subarea=0

og klikker på en af videoerne, så kan jeg ikke se dem? Jeg kan bare se et hvidt felt, hvor der stå "Hair TV", men ingen video.

Har jeg noget, jeg mangler? og i så fald - hvad?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 18-09-11 17:07

Du mangler H264 codecs, den er med i den nyeste Quick Time player, har du den så burde du kunne afspille filmene, du kan også prøve den her som påståes at være hurtigere end den som Apple selv har: http://www.macupdate.com/app/mac/20273/x264-quicktime-codec det er en dmg fil og den slags her jeg ikke forstand på men måske du har som Mac bruger

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-09-11 17:15

Nå ja der er jo også ffmpegX så er du helt sikret mod at komme til at mangle codecs:
http://www.ffmpegx.com/download.html

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-09-11 17:16

Jeg er altså Linux bruger men programmer og andet ligner meget det i har på Mac

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-09-11 17:18

Selv om jeg er Google hader så bliver jeg nødt til at nævne, at Goggles browser ikke har problemer med filmene på den side du linker til:
http://www.google.com/chrome

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-09-11 21:33

Jeg kører Internet eksplorer og jeg kan se de film uden problemer.

Så kan du måske downloade en anden brouser og så slette den igen når du har set filmene. Jeg kender ikke Mac.

Godkendelse af svar
Fra : pifo

Dato : 26-09-11 04:49

Tak for svaret o.v.n. Jeg ved nu ikke lige, hvad der går galt her, men jeg må have en til at kigge på det. Jeg synes, jeg har forsøgt alt muligt nu, og det virker stadig ikke. De gode points får du alligevel, for jeg er sikker på, at det er et ret godt bud, du kom med

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-09-11 16:26

Selv tak
Citat
Jeg ved nu ikke lige, hvad der går galt her
det ved jeg heller ikke men jeg kunne se filmene da jeg installere H264 codecs på min Linux computer