/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
fisketing til salg
Fra : ABsan
Vist : 1137 gange
100 point
Dato : 18-09-11 14:59

Fiskehjul, SHIMANO HJUL

- TWINPOWER xt-rb 2500f = 675 KR. (NYT)

- SUPER 4000 gt-rc = 695 KR (på spolen er 200 KR. 0,36 MM fletline fra berklay, MED I PRISEN). (brugt 2-3 gange)

- SHIMANO EXAGE 3000s rcdh = 275 KR - solgt.

- SHIMANO EXAGE 4000 fc = 495 KR. (fletline 0,17 MM berkley er på spolen, MED I PRISEN)

- V7LTC 4000FD (helt nyt )super hjul fra Viva. pris = 550 kr.

3 stk. Viva COMET (2 stk. 2000f, 1 stk.3000f) pris pr stk. = 250 kr.

- Devil fish boat 7. kastevægt 200-400 gram, lettere brugt pris 99 kr.

- cascada stang (11 fod 2 delt) til især havfiskeri, men også sø fiskeri. kastevægt 18-60 gram

vejledende nypris 1.299 kr. Din pris 349 kr.

- Spinnestang esicodae

7-25 gram vejl nypris 695.

pris 329 kr.

sælger diverse woblere og blink

alle er nye 20 stk. 350 kr.

se evt.

http://www.billigfiskeudstyr.dk/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-09-11 15:19

Dette er ikke en netbutik, basta.
Fis et andet sted med dine tyvekoster

Kommentar
Fra : ABsan

Dato : 18-09-11 15:24

Du kan jo barr lade være med at købe noget teil

Det kan jo være der ændre som har en anden mening end dig. Basta. Woup woup.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-09-11 16:02

klaptorsk

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 18-09-11 16:35

Hej ABsan,
Teil er måske ikke verdens mest diplomatiske Kandu-bruger, men han har nu ret i, at dette ikke er et forum for køb og salg. Hvis vi alle begyndte at sætte varer til salg her, så ville vi hurtigt smutte alle sammen. Jeg vil foreslå dig at du sætter dine ting til salg på www.dba.dk eller www.qxl.dk

eller måske her:
http://www.fisketips.dk/Default.asp?Obj=grupper&funk=liste&gruppe=32

Måske kunne du også have glæde af dette forum: http://www.fiskevand.dk/forumdisplay.php?fid=2

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 18-09-11 16:59

ABsan det er mange fine ting du har til salg ....men når det er sagt /skrevet ville det have været bedre at du satte dette under tip og med henvisning til din hjemmeside el lign...

Til Teil............. Hvor f,,,,,, ved du fra at dette er tyvekoster.....Jeg synes, at det er lidt uheldigt at kalde folk for tyve /hælere når dette ikke er bevist..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-09-11 17:02

Citat
Til Teil............. Hvor f,,,,,, ved du fra at dette er tyvekoster.....Jeg synes, at det er lidt uheldigt at kalde folk for tyve /hælere når dette ikke er bevist..

Torsken er meget anonym på hjemmesiden, et godt tegn på en hælervirksomhed.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 18-09-11 21:29

anonym????

Du kan da bare slå billigfiskeudstyr.dk op
https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=billigfiskeudstyr.dk&submit=S%F8g

Langt fra anonym

Men du har helt ret, dette er IKKE stedet til køb og salg

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-09-11 21:39

At præsentere sig hører vel til.
Sælg dig selv og dine varer er solgte

Kommentar
Fra : ABsan

Dato : 18-09-11 23:48

Det fint nok at folk har en mening om at denne side ikke skal.bruges til salg. Men jeg har selv spurgt efter om folk have noget til salg som shimano hjul herinde. Nu vil jeg gerne sælge noget af mit udstyr som jeg ikke bruger længere nyt som gammelt mv. Det kunne være folk have lyst til at købe det.

Til teil. Det er mit eget fiskeudstyr alt sammen. Det er min kærestes Gucci taske, det hendes gamle sofabord som vil sælger efter vi flyttet sammen, det min mors ruskinjakke og hendes 3 tasker, min fars gamle golf taske som jeg prøver at sælge for dem. Jeg skal ikke stå til regnskab for en som dig, som konstant kommer med dumme og direkte uingeligente bemærkninger og begynder og kalde folk som du ikke kender. Klaptorsk. He he. Hælevarer du har vidst set for meget morten og peter på skitur

Desuden kender jeg ikke kandu særligt godt og har benyttet 4-5 gange vedr fiskeri. Så kender ikke folk holdning til køb og salg herinde. Forstår ikke rigtigt det påstyr over det, folk kan jo bare lade vær med at købe eller står der på kandu at man ikke må. Jeg er bestemt ikke anonym overhovedet.

The end.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 19-09-11 00:10

http://www.kandu.dk/faq.aspx#1
Citat
Hvad kan jeg bruge kandu.dk til?
Der er 2 forskellige indgangsvinkler til kandu.dk, den ene er kursusdelen. Her prøver vi, at sætte dig ind i forskellige emner via interaktive kurser, hvor du selv kan prøve det du lærer gennem kurserne.

Så er der den anden del af kandu.dk, det er spørgsmål / svar sektionen. Her kan du stille spørgsmål som andre brugere har mulighed for at svare på.

Hele konceptet bag kandu.dk er, at du får løst dine problemer hurtigst muligt.

altså: ikke noget køb/salg
Citat
for meget morten og peter på skitur

Hmmm, er jeg gået glip af noget?

Kommentar
Fra : ABsan

Dato : 19-09-11 00:19

okay.

Morten og Peter på tv2. De på skitur og Morten åbner minibaren og så tror Peter det hælervarer......

se klippet her

http://www.youtube.com/watch?v=vnbDA-fTj2c

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 19-09-11 00:23

"Jensen, der er nogen der har smuglet her"

Annuller spørgsmålet
Fra : ABsan

Dato : 02-12-11 08:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål