/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Virker links hos jer?
Fra : pifo
Vist : 375 gange
20 point
Dato : 18-09-11 13:32

Smuller54 kom med et ganske godt tip, troede jeg:

http://www.kandu.dk/tip21768.aspx

Og jeg sendte straks linket videre til min datter. Hun sagde så, at ingen af de små videoer virker hos hende, og det gør de så altså heller ikke hos mig?
Jeg er Mac bruger - er det forklaringen?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 18-09-11 13:45

Virker ganske fortrinligt her... No problems!

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 30 point
Dato : 18-09-11 13:46

Links virker her, så du mangler nok noget java eller flash, måske noget codec, ved ik' hvo'n det virker på en Mac!

Godkendelse af svar
Fra : pifo

Dato : 18-09-11 14:06

Tak for svaret Klaudi. Jeg har forsøgt at installere Flash, men jeg kan stadig ikke se de små videoklip. Du har sikkert ret i, at jeg har noget, jeg mangler

Jeg opretter en ny tråd

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 18-09-11 14:06

Virker også hos mig.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-09-11 14:43

Velbekomme, ja du har nok noget du mangler

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 18-09-11 15:08

Prøv at stille dig oppe i browseren med musen og klik retur, når du er inde på linket