/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Billedbehandling
Fra : knt9347
Vist : 2151 gange
100 point
Dato : 18-09-11 10:47

Søger et program der ved billedbehandling kan fjerne baggrund fra motivet på en nem måde.
Bruger i øjeblikket Picasa men dette program har ikke denne mulighed.
Kører Win 7 på pc.

MVH

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 18-09-11 10:54

skal det være gratis
ellers er der Adobe photoshop eller Corels paint shop pro ( ca 600 kr)
der er det meget nemt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-09-11 10:57

Photofiltre kan

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 18-09-11 10:58

det kan de fleste billedbehandlingsprogrammer,
brug værktøjet 'magic wand' eller 'lasso'

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 110 point
Dato : 18-09-11 11:08

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 18-09-11 13:32

Hej EA_HS!

Det er jo næppe det svar knt9347 søger, men jeg er meget glad for dit indlæg og har nu med interesse set de mange instruktive videokurser der er om emnet på You Tube

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 18-09-11 14:28

Hvad med `paint shop pro ´?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-09-11 17:28

Citat
Det er jo næppe det svar knt9347 søger
hvor ved du fra at det er noget andet som som spørger søger? Gimp kan meget vel være det program som der spørges om og det er den der er videoer til i linket, Gimp er gratis og kan alt det man kunne ønske af et fotot program: http://www.gimp.org/downloads/

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 18-09-11 19:20

Hej o.v.n.

Anede ikke at der var et program der hed "Gimp" så det overså da jeg benyttede EA_HS,s små videoer og den mulighed det gav for andre video-kurser på YouTupe.

Udmærket du gør opmærksom på det .

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 18-09-11 19:41
Godkendelse af svar
Fra : knt9347

Dato : 04-10-11 11:38

Tak for svaret EA_HS.

Kommentar
Fra : elmoe

Dato : 29-11-11 21:57

Jeg vil umiddelbart anbefale Adobe Photoshop. Det bruges af eksperter i hele verden
Hvis du er i tvivl om hvilket billedbehandlingsprogram du skal vælge, kan jeg anbefale at tage et kig på gratis undervisning:
http://www.gratisundervisning.dk/videoer/kategorier/15-computerprogrammer/

Her er videoer om alt mellem himmel og jord og de fleste videoer er på dansk:
http://www.gratisundervisning.dk/