/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hvordan unblock man folk så man kan se..
Fra : Jen_sen
Vist : 896 gange
50 point
Dato : 18-09-11 10:15

...... deres opslag på ens væg igen ?

Jeg har fået blokeret en ven så jeg ikke kan se når han skriver på min væg - jeg kan kun se det i Notifikationer - men kan ikke se HVAD...

Nogen der ved hvordan jeg får det frem igen ?

Kommentar
Fra : Jen_sen

Dato : 18-09-11 10:16

Skulle måske lige skrive at det drejer sig om Facebook :)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-09-11 10:22

ja, rul helt ned i bunden, der står der i en blå linje "rediger indstillinger", der klikker du og så kan du ophæve blokeringerne

Kommentar
Fra : Jen_sen

Dato : 18-09-11 10:26

Hmm.. Der er hans navn ikke ?

Hverken på startsiden eller min profil-væg

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 18-09-11 11:01

Måske er han slettet? Så må du invitere ham igen.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-09-11 11:51

Klik på Konto, Privatindstillinger, marker Venner,
under Blocked People and Apps, klik på Manage Blocking,
hvis du har fået blokeret ham burde han være her,
klik på Fjern blokering

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 19-09-11 12:50

Log på din vens side. Øverst på siden til højre står der "abonner" der klikker du på og giver tilladelse til at vennens kommentarer bliver vist på din side.
Hvis du ikke har fået pågældende slettet som ven, så skal du sende en anmodning igen.

Kommentar
Fra : Jen_sen

Dato : 21-09-11 06:59

Det var facebook der drillede :)
Grundet alle deres opdateringer - for han var ikke blokeret på nogen lister hos mig.

Tak for svar alle.

Annuller spørgsmålet
Fra : Jen_sen

Dato : 21-09-11 06:59

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål