/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
finger men var det billige
Fra : maja884
Vist : 385 gange
50 point
Dato : 17-09-11 23:38

hey jeg vil bare li høre om i synes om jeg var billige eller hva

men jeg har li hvert på lejre tur i udlandet og så var der en fyr det have langt lidt op til mig på vej over til hotel og så om aften gav han mig så finger men der var nogle der kigger på og så var det nogen der sagder det til de ander og 2 persone sagder at det var ulækket osv og jeg ved det ikk men jeg kom til at trænke på om jeg var billige fordi der var så mange men de kunne ikk se noget men.
men der var også mange det sagder at jeg ikk var men jeg trænke stadig over det??

så hva siger i var jeg billige eller var jeg ikk??

og hvis så hver sød at skriv det på en pæn så i hele ikk gør min til en luder.... og jeg kender godt ham der gjoder det på mig...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-09-11 23:45

NOGET DER HEDDER PAUSE KNAP

eller kører det bare der-----------------------------------------------ud af

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-09-11 23:47

Citat
http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=dansk+skrive+test&oq=dansk+skriv&aq=0&aqi=g2&aql=&gs_sm=c&gs_upl=2328l8266l0l11328l11l11l0l0l0l0l312l2500l1.3.6.1l11l0&biw=1016&bih=573&cad=cbv&sei=PBt1Tu2KJ8bqOe6qxYwN

Kommentar
Fra : maja884

Dato : 18-09-11 00:04

og ved godt der måske er lidt staver ting ting men jeg er ordblind og ja okay..........

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-09-11 00:12

Det med stavningen gør ikke så meget men du skriver lidt rodet, jeg kan ikke få hverken hoved eller hale på dit spørgsmål.
Det er andre som måske synes du kan virke billig, men hvis ikke du selv synes at du har overskedet nogle grænser så behøver du ikke føle dig billig

Kommentar
Fra : maja884

Dato : 18-09-11 00:23

ja okay har li læst det selv og det er meget rodet:P

men det var bare det jeg ville høre mange tak o.v.n.

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 18-09-11 08:03

var det ikke spændende for dig?
det er vel det der betyder noget

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-09-11 10:17

Kan heller ikke se noget galt i det

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-09-11 10:28

Helt ærligt.
Så nej, du er ikke billig, men GRATIS

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 18-09-11 11:48

Det er desværre sådan at de fleste drenge og mænd syntes det er sjovt, lækker og dejlig at den slags piger findes.
Men mange har det desværre sådan, at bagefter, eller når en anden også har fået tildelt, kalder de pigen for billig, det er meget tarvelig mener jeg.
Der må efter min mening gerne være piger der er lidt grænseoverskridende.
Det er jo sådan, at alle mennesker har et behov, det er jo en naturlig ting vi er indrettet med, hvad enten man vil være ved det eller ej, tør vise det eller gemmer det hele livet.

Der er også sådan at mange mænd/drenge er meget interesseret i den slags, men skal de giftes skal det være en der forsigtig med for meget udadvendt.

Nå det var bare min mening og tanker.

Mvh.

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 18-09-11 13:38

Hvad med ham drengen der gav dig finger? Er der også nogle der synes at han var billig?
Det er noget gammeldags pjat at kalde en pige for en luder. Du havde sikkert fået lidt at drikke og det er da dejligt at være sammen med en fra det modsatte køn. Dem der var tilstede, der synes du var billig, er bare sarte mennesker der er fanget i en gammeldags religiøs og tabulagt ide om sex.
Sex er dejligt og mænd og kvinder er 100% lige når det kommer til sex. Der skal to til at dyrke sex.
Næste gang der er en der kalder dig billig, så spørg om de kun mener dig, eller oo drengen der gav dig finger også er billig?
Han var med på at have samkvem med dig foran dem der var tilstede, altså er i to der har samme afslappede synspunkt.
Det kan da også være lidt frækt at vide at nogle kigger på eller blot er tilstede, når kan dyrker sex.
Jeg ville da selv blive lidt tændt hvis der var nogen der dyrkede sex i samme rum som mig, men jeg ville aldrig skænke det en tanke om hvorvidt pigen var billig.

Get over it. Kirken har ikke magten længer, vi lever i Dannark, du skal gøre lige hvad der passer dig seksuelt, så længe du ikke gør skade på andre eller dig selv.

Men jeg kan næsten regne ud at du er ret ung. Når man er ung, så går man mere op i hvad andre går og tænker og siger. Det vil du næsten skide på når du bliver lidt ældre.

Med andre ord:
Hvis du fik finger af drengen foran hele skolen, så var i to mennesker der gjorde det. Ikke en billig pige og en dreng.
Jo nogle folk vil sikkert synes du er billig, når du er udadvendt med din seksualitet, og det kan du ikke ændre på. Ignorer dem og/eller fortæl dem at de skal blande sig uden om. Det er jo ikke gået ud over dem, så det har intet med dem at gøre. De skal bare fortsætte med at leve deres eget liv, og ikke pege fingre af dig. Det skal du sku ikke finde dig i.

P.s der er en del piger derude der spiller hellige og korrekte og dyre. Men når det kommer til stykket, så er de ikke en skid bedre, eller også har de ikke udviklet et afslappet forhold til deres seksualitet endnu.

Tænk på en Swingerklub. Er alle pigerne i en swingerklub billige? Nej vel. De nyder bare sex på en anden måde end frøken korrekt.

Jeg har været sammen med mange piger. Det er oftest dem der virker tørrest og kedelige, der udfolder sig mest i sengen. De går jo og spiller et spil udadtil ìg det kan nan ikke holde til i længden.

Så nej du er overhovedet ikke billig. Du er sku en frisk pige. Flere af din slags tak.

Kommentar
Fra : maja884

Dato : 18-09-11 19:39

kartoffel88: mange tak jeg læste det du havde skrivet mange gange og indså at jeg ikk var billige bare ikk som ander piger:D

mange tak, jeg vil aldig glemme dine ord for de er godt nok gode og trænke på:D

Annuller spørgsmålet
Fra : maja884

Dato : 01-10-11 18:42

fordi folk er ikk rigtig søde mod mig når jeg spøger om noget og så var der en der skrav at jeg måske skulle annuller nogle af mine spørgsmål:)