/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
bingo
Fra : fixii8700
Vist : 388 gange
10 point
Dato : 17-09-11 18:10

nogen der kender nogle gode bingo sider på nettet der er gratis

Kommentar
Fra : henningFar

Dato : 17-09-11 20:05

gratisbingo.dk

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 18-09-11 12:49
Kommentar
Fra : gwh

Dato : 21-09-11 02:01

Hejsa fixii8700 Prøv http://www.komogvind.dk/index.php der er der bingo / enarmede og en hel masse andre sjove spil . Det er gratis at være medlem og spille alt det du vil og du optjener poletter, som du kan bruge af på andre spil eller bruge dem på lodder til en hel masse gevinster.
Du kan selvfølgelig også senere vælge at være VIP medlem, hvis du vil, så får du adgang til ALLE spil, det koster bare et beløb hver måned.
Jeg har selv meget glæde af komogvind og har aldrig været VIP.
God fornøjelse også til andre der vil prøve.
Mvh. gwh