/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
kontakt personer
Fra : amc
Vist : 521 gange
100 point
Dato : 16-09-11 12:25

Hvordan får jeg mine kontakt personer fra gmail til outlook 2010.
Jeg har prøvet det der står hos microsoft men det lykkes mig bare ikke...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-09-11 17:10

1 Log ind på Gmail.
2 Klik på Kontaktpersoner til venstre på en vilkårlig side i Gmail.
3 Vælg Eksporter... fra rullemenuen Flere handlinger.
4 Angiv, om du vil eksportere alle kontaktpersoner eller kun en gruppe.
5 Vælg det format, oplysningerne om dine kontaktpersoner skal eksporteres i.
Bemærk! Det kan ske, at nogle af kontaktoplysningerne går tabt i nogle af disse formater.
- Brug Google-CSV-formatet for at overføre kontaktpersoner mellem Google-konti. Dette er den anbefalede måde at sikkerhedskopiere dine Google-kontaktpersoner.
- Hvis du vil overføre kontaktpersoner til Outlook, Yahoo! Mail, Hotmail eller andre programmer, skal du bruge Outlook-CSV-formatet.
- Brug vCard-formatet for at overføre kontaktpersoner til et Apple-adressekartotek.
6 Klik på Eksporter.
7 Vælg Gem på disk, og klik derefter på OK.
8 Vælg en placering, hvor filen skal gemmes, og klik på OK.

http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=24911

Kommentar
Fra : amc

Dato : 17-09-11 12:55

Så langt er jeg kommet men hvordan får jeg dem ind i outlook....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-09-11 13:02

Menuen Filer, klik på Importer og Eksporter, vælg den fil du eksporterede fra gmail

Kommentar
Fra : amc

Dato : 18-09-11 18:54

De er helt blanke dem jeg får ind

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-09-11 19:22

mystisk

Annuller spørgsmålet
Fra : amc

Dato : 23-09-11 11:28

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål