/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
tekst på pc er blevet alt for lille
Fra : hanne39
Vist : 481 gange
200 point
Dato : 16-09-11 09:03

teksten på pc eren er blevet alt alt for lille kan ikke læse hvad der står, nærmest kun prikker hvordan kommer man tilbage til normal tekst.
(ikke min pc, men en andens)

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 16-09-11 09:11

hold CTRL knappen rul med musen

Kommentar
Fra : hanne39

Dato : 16-09-11 09:21

tusin tak for hjælpen, det hjalp.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 16-09-11 10:53

husk at lukke

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-09-11 11:23

Citat
- Ubesvarede 2
- Besvarede 0
- Annullerede 12
- Slettede 0
Ialt 14

Det gider idioten åbenbart ikke.

Kommentar
Fra : hanne39

Dato : 16-09-11 12:44

undskyld, det gider idioten godt, men var desværre blevet kaldt ud og var ikke opmærksom på at jeg ikke havde lukket, undskyld igen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-09-11 13:06

kaldt ud 12 gange

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 200 point
Dato : 16-09-11 17:03

Citat
undskyld, det gider idioten godt, men var desværre blevet kaldt ud og var ikke opmærksom på at jeg ikke havde lukket, undskyld igen.

Hej Hanne39

Et eller andet må du altså gøre galt. Du skriver at du lukker spørgsmålet, men det sker reelt ikke.
Du har rigtig mange spørgsmål, hvor jeg kan se at du har fået hjælp - idet du bekræfter det. Men du lukker ikke - og kandu.dk ender med at annullere dine spørgsmål. Og ingen brugere lærer noget af det, som du evt. har fået svar på, i nogle andre af de spørgsmål som du har stillet- du vender ikke tilbage - om det har hjulpet.

Du skal acceptere et af svarerne og derefter rulle ned og sætte antal af stjerner for et godt eller mindre godt svar og tryk på send.

Og Teil- jeg tror slet ikke ironiske bemærkninger virker her :)

Godkendelse af svar
Fra : hanne39

Dato : 16-09-11 17:44

Tak for svaret smuller54.
tak for hjælpen, jeg har åbenbart ikke læst det ordentligt. jeg skal nok prøve at huske det fremover.
:)

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-09-11 17:49

Godt nok, at du har lært at lukke rigtig. Det var dejligt.

Men den der gav svaret på dette spørgsmål, var jo ikke mig men ferik.

Og jeg ved godt at du nok ikke får læst dette, da du ikke får mail- når spørgsmålet er lukket. Men i håb om at du kigger har jeg skrevet dette.