/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Tandkit???
Fra : Gigli-Chico
Vist : 5525 gange
50 point
Dato : 15-09-11 19:33

Hej alle..

Der er knækket en flig eller lidt større stykke af min ene hjørnetand og jeg har ikke mulighed for at komme til tandlæge inden for de næste par dage. Jeg har læst at man kan købe et tandkit, som så er midlertidigt.

Jeg har læst at man kan købe det på apoteket, men er der nogen der ved hvad det koster?

På forhånd tak :)

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 15-09-11 20:32

Spild af penge.
Samt du muligvis ødelægger noget.

Er det for smerter så køb Xylicain og påfør.

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 15-09-11 20:41

Hvad det koster ved de sikkert på apoteket.

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 25 point
Dato : 15-09-11 20:45

Hvis du først påfører noget, skal det slibes af igen.
Kan blive dyrt.
Lader du det være, skal der sikkert bare en rensning til.
Og så er det billigt.

Godkendelse af svar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 15-09-11 23:31

Tak for svaret nomore. Jeg har aldrig prøvet det før jeg har kun læst om det. Det er nu mere fordi det er op mod weekenden og der har de jo ikke tider, så bliver nød til at vente. Jeg prøver at finde ud af noget andet. ellers tak for svaret :) Ha en god weekend.